Wikia

Wikistad

't Haasje

1.902pages on
this wiki
Add New Page
Talk7 Share
Bestand:Hotel 't Haasje - Wappen Rennau.png

Hotelketen 't Haasje is een groep van vier hotels opgericht door eigenaar Rubietje88. De vier hotels staan in Wikistad (Centrum), Maple Hills, Victoria en Civitas Libertas-Strand.

De hotelsEdit

De hotels zijn gelegen op plekken met groen om zich heen, dus aan parken of aan de rand van de stad. Er zijn uiteraard privé-parkeerplaatsen voor onze gasten en sommige hotels hebben speciale aanbiedingen.

CentrumEdit

3 sterren.png Dit hotel verkreeg 3 sterren van Resthotel. Dit is een goed hotel. Resthotel.png

Het Hotel in het Centrum van Wikistad ligt aan de Vrijheidsboulevard vlak bij de kruising met de Oude Marktstraat. Het hotel grenst aan de ene kant aan een bosje en aan de andere kant aan een leegstaand pand. Het pand heeft vijftien kamers (5 éénpersoons, 7 tweepersoons, 2 vierpersoons en 1 OEK-kamer).

Vanuit het Hotel kunnen er rondleidingen door Wikistad gevolgd worden, deze worden gehouden op dins- en vrijdagen. Ook heeft het Hotel een aantal fietsroutes (10, 20, 35 en 55 km) in en rondom Wikistad uitgezet. Deze zijn te koop voor € 2,50 per stuk.

Reserveer nu!

Maple HillsEdit

4 sterren.png Dit hotel verkreeg 4 sterren van Resthotel. Dit is een heel goed hotel. Resthotel.png

Het Hotel in de bergstreken van Libertas aan de American Lane 10b heeft een prachtig uitzicht op de heuvels en bergen aan de zuidkant van het Hotel. De velden dichtbij zijn vlak dus het uitzicht is goed en breed. Het pand heeft zeventien kamers (5 éénpersoons, 8 tweepersoons, 3 vierpersoons en 1 OEK-kamer).

Het hotel wordt eens in de zoveel tijd bezocht door voetbalteams uit de rest van Libertas als ze een uitwedstrijd moeten spelen tegen de plaatselijke voetbalclub FC Olympia. Vooral FC Civitesse uit Civitas Libertas slaapt hier nog wel eens de nacht voor de wedstrijd, vanwege de aanzienlijke reisafstand.

Het Hotel organiseert trektochten naar de in het oosten gelegen bergen en wielrenners rijden vanaf hier de reeds legendarische etappe naar de berg van 3428 meter.

Reserveer nu!

VictoriaEdit

Hotelketen 't Haasje heeft in Victoria een pand aan de Calea Victoriei 10. Het ligt aan de kruising met de Alexander van Vryheidtstraat. Aan de ene kant grenst het aan het prachtige Kleine Park, voor de rest zijn de buren vooral gewone huizen. Ook het Gedenkhuis voor Alexander I staat heel dichtbij.

Het pand heeft zestien kamers (5 éénpersoons, 8 tweepersoons, 2 vierpersoons en 1 OEK-kamer). Verder organiseert het Hotel rondleidingen door Victoria op donderdagen en heeft het Hotel een aantal fietsroutes (15, 25, 40 en 60 km) in en rondom Victoria uitgezet. Deze zijn te koop voor € 2,50 per stuk.

Reserveer nu!

Civitas Libertas-StrandEdit

Het pand aan de Centrus 1 ligt aan de kruising met de Ruben Geleynsstraat. Het pand heeft zeventien kamers (4 éénpersoons, 6 tweepersoons, 4 vierpersoons en 3 OEK-kamer). Het Hotel is dus vooral voor wat grotere groepen, die aan het strand van Civitas Libertas hun vakantie door willen brengen.

Het hotel grenst aan de nationale botanische tuin van Libertas, Hortus Botanicus Libertatis. Verder organiseert het Hotel rondleidingen door Civitas Libertas en Civitas Libertas-Strand op zaterdagen en heeft het Hotel een aantal fietsroutes (7, 18, 34 en 44 km) in en rondom Civitas Libertas-Strand uitgezet. Deze zijn te koop voor € 2,50 per stuk.

Reserveer nu!

KamersEdit

De verschillende soorten kamers in de hotels: (Centrum, MH, Victoria, CL-S)

  • Eénpersoonskamers (5, 5, 5, 4)
  • Tweepersoonskamers (7, 8, 8, 6)
  • Vierpersoonskamers (2, 3, 2, 4)
  • Ouder(s)-en-kindkamers voor maximaal één kind tot vijf jaar (OEK) (1, 1, 1, 3)

Reserveer nu!

PrijzenEdit

De prijzen hangen af per hotel, per soort kamer, de duur van de huur en de periode van het jaar. Hieronder de prijsklassen in euro's:

  • Eénpersoonskamers (€ 45 - € 80)
  • Tweepersoonskamers (€ 60 - € 100)
  • Vierpersoonskamers (€ 85 - € 130)
  • Ouder(s)-en-kindkamers (€ 70 - € 105)

Reserveer nu!

ReserverenEdit

Op deze pagina kunt u uw verblijf reserveren.

KlantendienstEdit

Voor vragen over reserveringen of andere zaken aangaande dit bedrijf kan men hier terecht.

Sjabloon:Navigatie Maple Hills

Around Wikia's network

Random Wiki