Wikia

't Haasje is een Libertaanse hotelketen die een groep van vier hotels opereert. De vier hotels zijn gelegen in het centrum van Wikistad, Maple Hills, het centrum van Victoria en in Westoever, Civitas Libertas.

HotelsEdit

De hotels van 't Haasje zijn gelegen op plekken met groen om hun heen, dus aan parken of aan de rand van de stadskernen. Er zijn uiteraard privéparkeerplaatsen voor de gasten en sommige hotels hebben speciale aanbiedingen.

WikistadEdit

Het Hotel in het centrum van Wikistad ligt aan de Oude Marktstraat vlak bij de kruising met de Alexanderstraat. Het hotel grenst aan de ene kant aan appartementencomplex The Loft en is gelegen tegenover de parkeergarage. Het pand heeft 35 kamers (6 éénpersoons, 17 tweepersoons, 11 vierpersoons en 1 OEK-kamer).

Vanuit het hotel kunnen er rondleidingen door Wikistad gevolgd worden. Deze worden gehouden op dins- en vrijdagen. Ook heeft het hotel een aantal fietsroutes (10, 20, 35 en 55 km) in en rondom Wikistad uitgezet. Deze zijn te koop voor 2,30 moneta per stuk.

Maple HillsEdit

Het hotel in Maple Hills is gelegen in het zuiden van de stad, bij de uitlopers van de Rodijnen. Aan de Amerikalaan 12b heeft 't Haasje een prachtig uitzicht op de heuvels en bergen aan de zuidkant van het hotel. De velden dichtbij zijn vlak dus het uitzicht is goed en breed. Het pand heeft zeventien kamers (5 eenpersoons, 8 tweepersoons, 3 vierpersoons en 1 OEK-kamer).

Het hotel wordt eens in de zoveel tijd bezocht door voetbalteams uit de rest van Libertas als ze een uitwedstrijd moeten spelen tegen de plaatselijke voetbalclub FC Olympia. Vooral FC Civitesse uit Civitas Libertas slaapt hier nog wel eens de nacht voor de wedstrijd, vanwege de aanzienlijke reisafstand.

Het Hotel organiseert trektochten naar de in het zuiden gelegen bergen en wielertoeristen kunnen bij 't Haasje terecht voor eventueel geleide fietstochten, infobrochures en zelfs fietsmateriaal.

VictoriaEdit

Hotelketen 't Haasje heeft in Victoria een pand aan het Prinsenhof 6. Het ligt aan de kruising met de Lijsterlaan. Het hotel is niet ver van het prachtige Klein Park gelegen. Naast 't Haasje is het moderne Alexanderziekenhuis gebouwd.

Het pand heeft 26 kamers (7 eenpersoons, 11 tweepersoons, 7 vierpersoons en 1 OEK-kamer). Verder organiseert het hotel rondleidingen door Victoria op donderdagen en heeft 't Haasje een aantal fietsroutes (15, 25, 40 en 60 km) in en rondom Victoria uitgezet. Deze zijn te koop voor 2,30 moneta per stuk.

Civitas LibertasEdit

Het pand in Civitas Libertas is te vinden in de charmante en toeristische wijk Westoever aan de Geleynsstraat 6 ligt aan de kruising met de Klaverstraat. Het pand heeft 24 kamers (3 enpersoons, 10 tweepersoons, 8 vierpersoons en 3 OEK-kamer). 't Haasje in Civitas Libertas is dus vooral voor wat grotere groepen die aan het strand van Civitas Libertas hun vakantie door willen brengen.

Het hotel grenst aan de nationale botanische tuin van Libertas, de Hortus Botanicus Libertatis. Verder organiseert het hotel rondleidingen door Civitas Libertas en Westoever op zaterdagen en heeft het hotel een aantal fietsroutes (7, 18, 34 en 44 km) in en rondom deze wijk uitgezet. Deze zijn te koop voor 2,30 moneta per stuk.

KamersEdit

De verschillende soorten kamers in de hotels:

  • Eenpersoonskamers
  • Tweepersoonskamers
  • Vierpersoonskamers
  • Ouder(s)-en-kindkamers voor maximaal één kind tot vijf jaar (OEK)

PrijzenEdit

De prijzen hangen af per hotel, per soort kamer, de duur van de huur en de periode van het jaar. Hieronder de prijsklassen in moneta's:

  • Eenpersoonskamers (µ 36 - µ 64)
  • Tweepersoonskamers (µ 48 - µ 80)
  • Vierpersoonskamers (µ 66 - µ 86)
  • Ouder(s)-en-kindkamers (µ 56 - µ 82)

Around Wikia's network

Random Wiki