Wikia

Anne Tymers in 2008

Anne Christina Tymers (18 oktober 1943 - 5 februari 2008) was een Libertaanse zangeres.

LevenEdit

Anne Tymers begon al op haar tiende met zingen. Onder de douche in het kleine gezinnetje in Manchester zong ze vaak hele liederen, waarvan de toon prachtig uit haar mond kwam. Ze werd ontdekt door een Britse platenmaatschappij.

Tymers kende haar ouders helemaal niet. Ze werd gedropt in een weeshuis als vreemdeling. Een gezin heeft haar geaddopteerd, vandaar kreeg ze de naam Tymers. Wat blijkt is dat Tymers eigenlijk uit een Nederlands gezin komt. Tymers had een goed leven, ze trad elke week op in het plaatselijk cafe en soms zelfs op de planken.

Ze was getrouwd met een man die nu voortvluchtig is. De man was een drugsdealer en het is niet bekend hoe hij heet en waar hij verblijft. Hij heeft Elien Tymers verwekt.

DepressieEdit

In de latere jaren werd Tymers depressief. Iedereen was haar vergeten en luisterde naar nieuwe talenten. Paul Potts, Beyonce. Ze overleed aan een hartstilstand in 2008.

GezondheidEdit

Tymers had al een slechte gezondheid. Ze is in 2007, 3 maanden voor haar overlijden, op kerstavond, in de Underground (Londense metro) gevallen toen ze niet lette op het gat. Ze had hierbij een gebroken arm.

Around Wikia's network

Random Wiki