Wikia

Bambinos.png

Bambinos is de kinderspeelhoek en -opvang van het Winkelcentrum van Wikistad, en bevindt zich op de eerste verdieping, recht tegenover de toiletten, en naast The Herbshop. Bambinos is toegankelijk voor kinderen tussen drie jaar en acht jaar en er staat steeds een gediplomeerde oppas in voor de opvang.

De organisatie hoopt hiermee tegemoet te komen aan de verzuchtingen van vele ouders die tijdens het shoppen extra waakzaam moeten zijn.

Indeling Edit

  • Aan de ingang van Bambinos staat er een ludiek bord dat waarschuwt voor overstekende kinderen.
  • Aan uw rechterkant kan u uw kindje inschrijven of terug afhalen. Wij zullen u aan onze receptie ook steeds met raad en daad bij staan, welke vraag u ook stelt.
  • Achter onze receptie is ons bureautje.
  • Wat verder aan de rechterkant is ons gezellig lees- en tekenhoekje, waar een grote rode doos en enkele boekenkasten staan. Er zijn hier trouwens ook veel kussens, knuffeldieren en zachte zetels en stoeltjes. Aan de andere kant van de lees- en tekenhoek kan je kind rustig tekenen, knutselen en lezen.
  • WIU

Plezier voor je kind Edit

Bestand:Ballenbad.jpg
Bestand:Leeshoekje.jpg

Ballenbad Edit

Bambinos' ballenbadballen worden speciaal voor ons geproduceerd door Biggie Ballen en voldoen aan de volgende kwaliteitsnormen:

  • Ze bevatten absoluut geen schadelijke stoffen.
  • Ze zijn niet te hard, zodat de kindjes er geen tanden op zouden breken en er geen blauwe plekken van over houden.
  • Ze zijn in mooie en aantrekkelijke kleurtjes (blauw, rood, geel en groen) gemaakt, zonder schadelijke kleurstoffen.

Lees- en tekenhoekje Edit

Het lees- en tekenhoekje is in twee delen opgedeeld...

Speelgoed Edit

Wij stellen het volgende speelgoed ter beschikking van onze kinderen. Vanzelfsprekend zien we er ook op toe dat het speelgoedje dat uw kind uitkiest, gepast en niet gevaarlijk is gezien zijn of haar leeftijd.

De grote rode doos Edit

In onze grote rode dozen[1] zitten speelgoedjes voor alle leeftijden:

  • Jojo's, draaitollen, knikkers en rammelaars
  • Speelgoedautootjes, brandweerwagens...

Voor de kleintjes Edit

  • Kleine (mousse) voetballetjes, zachte speelballen en skippyballen, allemaal door Biggie Ballen speciaal voor ons geproduceerd.
  • Heel veel mooie Duplo-blokken en mannetjes
  • Plastieken speelgoedgereedschap en een mooie werktafel
  • Natuurlijk zijn er hééééél veel zachte knuffelberen aanwezig. Van Teddy tot Minoes, alle knuffeldiertjes zijn hier, in alle maten en kleuren!

Voor de 'kids' Edit

Bestand:Risk.jpg
  • Poppen en actiefiguren, zoals 'Action man', 'Barbie', 'Baby Born' en 'Chou Chou'.
  • Een grote collectie LEGO-blokken
  • Playmobil: huizen, popjes, een echte stad, een dierentuin...
  • Voor de creativiteit te stimuleren hebben we ook veel Meccano in huis gehaald.
  • In het computertijdperk kan je game consoles niet meer weg denken, maar we kiezen er toch voor het gebruik ervan te beperken. We hebben een Playstation 2 en een Xbox 360 ter beschikking van onze kinderen vanaf 12. Het maximumgebruik per dag per kind is twee uur.
  • Bordspelen: Chaturanga, backgammon, dammen, ganzenbord, molenspel, schaken enzovoort. Maar ook: Abalone, de Kolonisten van Catan, Carcassonne en Ticket To Ride liggen hier. Tenslotte zijn er de klassieke gezelschapspelen: Monopoly, Cluedo, Hotel, Levensweg, Mens erger je niet, Risk, Scrabble, Stratego, Trivial Pursuit en Valkuil.
  • Er zijn enkele modelbouwdozen beschikbaar. Als je kind een modelauto, -boot of -vliegtuig wilt opzetten, dan zal een van onze medewerkers zeker assisteren.

Referenties Edit

  1. In totaal zijn er drie grote rode dozen.

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki