Wikia

CG Europa
Cgeuropa.jpg
Price is what you pay, value is what you get
Bestuur
Naam C.G EUROPA
Eigenaar John Coltrane
Oprichter John Coltrane
Oprichtingsdatum 16 juni 2008
Hoofdzetel Companies Place
Newportse Weg
Esdoornheuvels
Sector niet sector gebonden

AchtergrondEdit

C.G - EUROPA is een pas opgericht concern die toebehoort tot een veel groter concept. Deze is dan ook een nieuwe speler in Europa, maar hoopt mijn zijn ruime ervaring in andere continenten hier een gevestigde waarde te worden.

Deze concern hoort toe aan de wereldwijde groep C.G INDUSTRIES. De maatschappelijke zetel van deze groep bevindt zich in Atlantia. C.G - EUROPA wil vooral gaan kijken hoe men de consumenten kan gaan helpen door een betere "doorzichtige" concurrentie, en de markt te innoveren.

Eerste projectEdit

C.G - LIFE

  • Olie

C.G Europa begint begint vandaag( 17/06/08) aan de werken van zijn eerste project. Onder het concept van C.G Life zal het bedrijf een belangrijke rol gaan spelen in het aanbieden van enkele levensnoodzakelijke middelen. Het eerste te realiseren project dat zich onder C.G Life zal vestigen is het United Oil Department. Dit zal een belangrijk rol gaan spelen op de marktpenetratie techniek die C.G Europa zal gebruiken.

  • Gas & Water

C.G Europa start vandaag de tweede procedure in het groepsproject C.G Life. Namelijk de industrie opbouwen voor Gas & Water toevoer. De voorbije dagen werd er al veel aandacht gegeven aan de opstart van United Oil Department. Nu zal de Coltrane Groep zich nog meer laten herkennen door de doorvoer van het volgende project. De naam die dit project krijgt blijft nog even onduidelijk.

  • Elektriciteit

AandelenEdit

Bij het oprichten van het United Oil department moet er heel wat kapitaal ter beschikken worden gesteld. Hiervoor wil C.G - Europa inspelen op de aandelenmarkt. Hierdoor zullen er 250.000 nieuwe aandelen word te beschikking gesteld, aan 6€ per aandeel. Om dit allen in goede banen te laten verlopen word dit alles geregeld door Class Invest, een bedrijf dat valt onder C.G - Investments.

C.G IndustriesEdit

  • C.G - BASIC
  • C.G - LIFE
  • C.G - LUXE
  • C.G - CONSTRUCT
  • C.G - TRANSPORT
  • C.G - INVESTMENTS
  • C.G - CONTROLE

Around Wikia's network

Random Wiki