Wikia

Wikistad

CG Investments

1.883pages on
this wiki
Add New Page
Talk6 Share
CG Investments
ColtraneInvest.jpg
A personal company, with a personal tocuh
Bestuur
Naam C.G Investments
Eigenaar John Coltrane
Oprichter John Coltrane
Oprichtingsdatum 23 mei 2001
Hoofdzetel Companies Place
Newportse Weg
Esdoornheuvels
Sector Financiële sector

Het BedrijfEdit

C.G - Investments is één van de hoofdgroepen die valt onder C.G - Europa, dat op zijn beurt weer valt onder het wereldwijde concern C.G Industries. Onder deze hoofdgroep valt tot nu toe één bedrijf. Uiteindelijk zal deze groep een aantal beurs gespecialiseerde bedrijven gaan vertegenwoordigen. Deze moeten er voor zorgen dat het grote financieel aspect achter C.G - Europa optimaal verloopt.

Class InvestEdit

Een onderneming die zowel gerespecteerd als gekend is in de beurswereld. Deze is reeds opgericht sinds 1992, maar kwam pas in handen van C.G - Industries in 2001, nadat voormalig C.E.O besloot de onderneming van de hand te doen. Momenteel staat Steven Peters aan het hoofd van de onderneming, en bracht het de voorbije jaren op nieuwe hoogtes. " Wij onderscheiden ons door service en kwaliteit", vermeldde Peters nog enkele weken geleden in het Finacieel Tijdschrift, Big Bizz.

Dit bedrijf zal zich gaan focussen op de financieel toebehoren rondom C.G Life. Tot nu toe blijft dit enkel bij de olie industrie/ United Oil Department, dat nu aandelen zal gaan bijmaken.

Prijs per Aandeel United Oil DepartmentEdit

Aandeel United Oil.jpg

Aandelen in omloopEdit

Aantalaandelen.jpg

Overzicht aandeelhoudersEdit

Overzichtaandelen.jpg

Edit

De Coltrane Groep blijft vernieuwen en wil duidelijk herkenbaar worden op de markt. Daarom zullen alle logo's een vernieuwde look krijgen, voor een frisse en sterk start op de markt.

Around Wikia's network

Random Wiki