Wikia

Wikistad

Châlet Mossiere

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
4 sterren.png Dit hotel verkreeg 4 sterren van Resthotel. Dit is een heel goed hotel. Resthotel.png
Chalet Mossiere.jpg
Chalet Mossiere2.jpg
Il Montagna Mossiere.jpg

Uitzicht op de Il Montagna

Mossiere Zomer.jpg

Mossiere in de zomer

In Châlet Mossiere kunt u stijlvol overnachten in de Libertaanse bergen. Dit châlet bevindt zich buiten Piatra boven op een berg. Overnacht zoals de plaatselijke bewoners dat vroeger deden, en krijg het echte berggevoel. Tegelijkertijd kunt u skiën waar en wanneer u wilt. U bevindt zich direct aan de piste. U wordt van Piatra naar het châlet gebracht door Taxibedrijf Rometa.

Resthotel beoordeelde Châlet Mossiere op 24 oktober 2007. Mossiere kreeg 4 sterren.png (vier sterren). Dat staat voor heel goed. De pluspunten zijn de "sfeer & stijl".

Ligging Edit

Wij bevinden ons aan de zogehete 'centrale piste' op een kleine afstand van het skioord Piatra. U staat direct in verbinding met Piatra dankzij onze sneeuwscooters die u gratis mag gebruiken. Dit châlet bevindt zich letterlijk aan de voet van de reusachtige berg de Il Montagna. Verder hoeft u maar twee stappen te zetten om op de piste te komen. U heeft geen last van de drukte in Piatra maar u zit toch in de buurt van het skioord.

Bijzonderheden Edit

Hier kunt u stijlvol overnachten in de Libertaanse bergen. Ontdek hoe de vroegere bergbewoners leefden. Het châlet is helemaal gemaakt van hout en er zijn veel traditionele voorwerpen te vinden. Zo zijn er de mooie gedecoreerde kleden en muren, gemaakt door de plaatselijke vrouwen. Dit châlet was vroeger van de Piatraanse jagers, die er iedere dag opuit trokken om dieren te schieten. Er zijn hoofden van rendieren, kleden gemaakt van beren, enzovoorts. Het châlet is heel mooi gedecoreerd en bevindt zich in het prachtige gebergte van Libertas.

Indeling Edit

Je kunt alleen het hele châlet huren. Hieronder staat de indeling van het châletje, zo goed mogelijk beschreven. Er is een begane grond, een terras en een eerste verdieping. Uiteraard heeft het châlet ook elektriciteit, warm en koud water, gas en verwarming.

Begane grond Edit

Er is een keuken (met koelkast, gasfornuis, oven), een woonkamer (met televisie) en een slaapkamer met twee bedden op de begane grond. Verder bevindt zich ook nog een terras aan de ingang.

Bestand:Begane Grond Mossiere.png

Eerste verdieping Edit

Boven zijn er 4 bedden, verdeeld over twee slaapkamers, en er is een badkamer (met een douche).

Bestand:Eerste verdieping Mossiere.png

Reserveren Edit

Boek nu dit châlet op deze pagina!

Around Wikia's network

Random Wiki