Wikia

Wikistad

Cota2000

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk8 Share

This page is currently under construction.

Info.png
3 sterren.png Deze bar of taverne verkreeg 3 sterren van Resthotel. Dit is een heel goede score. Resthotel.png
Bar.jpg

Voor gezelligheid, kom je naar Café Cota2000!

Café Cota2000 is een klein maar gezellig cafétje in het skioord Piatra. Het cafétje bevindt zich aan het dorpsplein en is een geweldige après ski-gelegenheid. Vrijwel iedere toerist komt hier na het skiën boven op de berg een pilsje drinken.

Ligging Edit

Café Cota2000 ligt op de hoek van de Winkelstraat en het dorpsplein in het gezellige centrum van Piatra. Wij bevinden ons precies tegenover Restaurant Rafaël en zijn makkelijk te vinden. Alle wegen in Piatra komen uit op het plein. Als u komt vanaf de piste moet u bij het pleintje rechtsaf slaan, komend vanaf de parkeerplaats komt u vanzelf het cafétje tegen.

Bijzonder Edit

Er is altijd een geweldige sfeer in Cota2000. Iedere avond is er muziek en soms treden er zelfs echte beroemde artiesten op. Onder andere Full Frontal Buddha is gevraagd om een paar keer op te komen treden in de winter.
's Avonds is het hier altijd een gezellige boel want er komen altijd veel toeristen en plaatselijke inwoners. Voor de échte Piatranen is dit dé pub van het dorp.
Op zaterdagavond is het de gewoonte dat de burgemeester van Piatra een rondje geeft.
Maar wat dit café écht bijzonder maakt, is dat het zijn eigen bier brouwt genaamd "Ciobanu". Dit bier is overal in het dorp te krijgen, maar is bij ons het lekkerst. Ciobanu wordt ook wel het echte hoog-Libertaanse bier genoemd.

Menu Edit

Dranken Edit

Bijna al ons bier komt uit Europa. Wij hebben Carlsberg, Heineken, Hertog Jan, Budweiser, Stella Artois, Bergenbier en Ursus. En natuurlijk ook het zelfgebrouwen "Ciobanu". Wij hebben meerdere soorten van dit bier: premium, extra en superb.
Natuurlijk hebben we ook sterkere dranken zoals wodka, wijn, jenever, whiskey en Ţuică dat Mircea Ciobanu in Piatra had geïntroduceerd en nog steeds populair is in dit dorp.
Voor de kleintjes hebben wij sinaasappelsap, appelsap, water, gatorade, a-a drink, chocomelk (warm/koud), limonade (aarbei/citroen/kers), milkshake (aardbei/banaan/chocolade), cola (normaal/zero/light/cherry/lemon), fanta (lemon/orange/berry) en 7up.

Eten Edit

Bij ons kunt u ook komen voor kleine maaltijden of lekkernijen.

  • patat friet
  • bitterballen
  • Ree klaargemaakt op Piatraanse wijze
  • Piatraanse geitenkaas

Biertje? Edit

Heeft u zin om een keertje een lekker biertje te drinken bij ons? Neem al je vrienden mee en kom naar dit gezellige café! Zet uw naam hieronder en u wordt direct geholpen!

Sjabloon:Libertan Eagle Company

Around Wikia's network

Random Wiki