Wikia

Wikistad

De Vrye Banck-Kluizen

1.887pages on
this wiki
Add New Page
Talk4 Share

Sjabloon:Navigatie DVB/top

De Vrye Banck logo.png

Logo van De Vrye Banck

De Vrye Banck-Kluizen is een aftakking van De Vrye Banck. Men kan hier een voorwerp in bewaring laten nemen. Deze tak van de Vrye Banck bestaat sinds 10 oktober 2007.

ZakenEdit

Hier kunt u dus iets in bewaring laten nemen, in een van onze kluizen. U wordt met plezier geholpen door onze medewerker: Alexandru hr..

Heeft u enige vragen? Dan zet u uw naam in de box hieronder en doet wat er gezegd wordt. U wordt onmiddelijk geholpen!

Informatie Edit

De Vrye Banck is al eeuwenlang de zwaarstbeveiligde bank van Libertas. Ook worden hier al eeuwen lang bijzonder waardevolle spullen bewaard. Zo hebben hier, in het hoofdgebouw van De Vrye Banck in Oude Park, Wikistad, documenten en andere waardevolle spullen gelegen van verschillende koningen (Robert I, Alexander I) en van een aantal lieden van de Libertaanse adel.

Het is duidelijk dat De Vrye Banck erg betrouwbaar is. De staatskas wordt hier namelijk ook bewaard. Sinds een paar maanden kunnen ook 'gewone burgers' hier een kluisje huren en iets waardevols in stoppen.

Praktijk Edit

Zoals er al gezegd is, is De Vrye Banck zeer beveiligd en staat privacy bovenaan. Zo heeft alleen u toegang tot uw kluisje. Dagelijks lopen hier honderden bewakers rond om alle kluisjes te bewaken. Met een speciale pas, die u krijgt, kunt u door de beveiligde deur waardoor u toegang krijgt tot de ruimte van de kluizen. U krijgt maar liefst 3 sleutels en u moet een eigen code verzinnen. Zo heeft dus alleen u toegang tot uw kluisje en kunnen anderen er niet bijkomen.

Kluizen Edit

Kluis nr. 101 Edit

Alexandru hr. gebruikt deze kluis. Alles wat hij geërfd heeft bewaart hij hier.

Kluis nr. 102 Edit

Maarten M. gebruikt deze kluis. Hij bewaart hier al zijn aandelen en geld in.

Kluis nr. 103 Edit

Aesop bewaart in deze kluis het testament van zijn jeugd.

Kluis nr. 104, nr. 105, nr. 578, nr. 579 en nr. 645 Edit

Nog niet in gebruik

VestigingenEdit

De Vrye Banck heeft alleen kluizen in het hoofdgebouw van De Vrye Banck, in de Winkelwijk van Wikistad. Het is tevens het zwaarstbeveiligde gebouw van Wikistad want ook de staatskas wordt hier bewaard.

Sjabloon:Navigatie DVB

Around Wikia's network

Random Wiki