Wikia

Delta Schooling
Deltaschooling.png
Leren bepaalt je toekomst!
(website)
Bestuur
Naam Delta Schooling
Eigenaar Tahrim Veltman (Gebruiker:TahR78)
Oprichter Tahrim Veltman (Gebruiker:TahR78)
Oprichtingsdatum 25 mei 2009
Hoofdzetel LLC de Gros
Sector Onderwijs

Delta Schooling is een opstartend Libertaanse bedrijf dat school- en leerboeken verzorgt. Delta Schooling is een dochterbedrijf van de Libertas Live Company. De boeken zullen gedrukt worden door Drukkerij Neyt.

Een "boekenmagazijn" is in Companies Place.

AtlasEdit

Wereldverkenner1.0.png
Wereldverkenner1.0b.png

Delta Schooling zal elke 6 maanden een grote, waarschijnlijk wel de grootste, atlas vrijgeven voor scholen en bibliotheekgebruik. Er zal ook een CD voor Vienna Uno en Windows bijgeleverd worden. De atlas heet Wereldverkenner, maar wordt ook wel Wereldatlas genoemd.

De atlas bevat een encyclopedie inbegrepen met geschiedenisinfo, geschiedeniskaarten, informatieteksten. De informatietekst, dat de Wereldencylopedie vormt, bevat net iets minder dan 100 pagina's. Inclusief de geschiedenisinfo komt dit wel over de 100 pagina's. De atlas maakt gebruik van grote en duidelijke kaarten, en heeft ook verschillende delen. Verder bevat het achterop een groot register, wat toch wel echter wat kleiner moest om in de 6 pagina's te passen. Achterop is er ook een staatkundige wereldkaart.

De atlas bevat ook uitgebreide info over het zonnestelsel en kaarten van de oceanen met daarover ook uitgebreide info.

Er is ook een Aeres versie hiervan.

Vanwege de Eerste- en Tweede Burgeroorlog wordt er nog geen nieuwe atlas meer vrijgegeven, omdat in deze oorlog waarschijnlijk per ongeluk alle documenten vernietigd zijn.

PrijzenlijstEdit

This page is currently under construction.

Info.png

Scholen kunnen de Nederlandstalige atlas nu bestellen voor € 90. Een pakket van 5 atlassen kost daarintegen geen 450 euro, maar € 225. Dit kan dus ook een handige oplossing zijn.

Foto'sEdit

(Foto's van slechte kwaliteit omdat met een fotocamera het boek werd gefotografeerd. De laatste twee foto's zijn screenshots van Vlints Vienna en Microsoft Windows. Op de foto's van de voorkant en de inhoud zijn wat witregels onderaan weggelaten waardoor de afbeeldingen korter lijken dan de andere pagina's, terwijl dit in het echt niet zo is.)

Overige schoolboeken Edit

Delta Schooling brengt ook taal-, geschiedenis- en rekenboeken uit voor de basisschool en een Middelbare Gids voor brugklassers.

Navigatie van de Libertas Live Company
Llcs.png
In dit sjabloon kan u informatie vinden over de LLC, haar dochterbedrijven en haar initiatieven.
Ster.png Sponsorinitiatieven, gebouwen, samenwerkingen en overige bezittingen
Economie.png Geaccepteerde munteenheden
Llcm.png
Terwijl Libertas geen lid van de Europese Unie is, gebruikt het toch de Euro. Sinds een stemming in de zomer van 2009 heeft Libertas nu ook een eigen munt, de Liber Moneta. De waarde van 1 moneta is 10 euro. En het valutateken is µ. Het bestuur van de LLC heeft ook beslist dat de Amerikaanse dollar en de Britse pond ook worden geaccepteerd bij al onze betaalde diensten.
  • € 1 - µ 10 - $ 1,46 - £ 0,91
  • µ 1 - € 0,10 - $ 0,14 - £ 0,09
  • $ 1 - € 0,68 - µ 6,80 - £ 0,62
  • £ 1 - € 1,09 - µ 10,90 - $ 1,59
Bestuur.png Bestuur en contact

Aandelen in de LLC
75% naar Tahrim Veltman - 10% naar Muntegu Holding - 10% naar Fonds - 5% naar de ACVL

Bestuur

Klachten, informatie en contact

Around Wikia's network

Random Wiki