Wikia

This page is currently under construction.

Info

Fralt is een besturingssysteem van Vlints in samenwerking met Smartbuy. Fralt is nog niet uit, en alle Fralt-versies zullen te koop worden aangeboden in de Vlints-winkels en Libertas Live Company Bundel-winkels.

OntstaanEdit

Smartbuy.inc had al eerder Deggio gemaakt (ook een besturingssysteem). Dit was niet echt een succes, dus heeft topman Jillids van Smartbuy aan topman Tahrim Veltman van Vlints gevraagd of hij samen wou werken met Smartbuy.inc. Hieruit is een - makkelijker te bedienen - besturingssysteem ontstaan, genaamd Fralt. Fralt is de opvolger van Deggio en Fralt zal verschillende versies krijgen.

Fralt ViennaEdit

Fralt Vienna is de eerste - en recentste - versie van Fralt. In grote tegenstelling tot Deggio bevat Fralt Vienna een sidebar met de huidige tijd, het laatste nieuws volgens de TLT en live Libertaanse en Nederlandse radio. De programma's worden ook geopend via de sidebar - alles van datum tot de radio is verwijderbaar van de sidebar, verder niet. Zonder de sidebar zou men geen programma's kunnen openen of niet kunnen navigeren tussen programma's. De sidebar is wel te verbergen dat hij tot een klein stukje nog komt. De gebruiker moet dan met de muis over dat stukje komen om de sidebar helemaal te zien.

Voorgeinstalleerde softwareEdit

  • Vlints Mail
    • Een handig mailprogramma, inclusief een kalender en adressenboek.
  • Smartbuy Office 60 dagen-trial
    • Smartbuy Office is een heel handig pakket. Er is een berekeningsprogramma, presentatieprogramma, tekstverwerker, en het mooiste nog: je kan tussen alles door REAL-TIME overleggen met je vrienden! Upgrade na 60 dagen kopen voor verder gebruik.
  • Download Vlints Messenger
    • Een link om de Vlints Messenger te downloaden die op het bureaublad verschijnt.
  • InterWeb Browser 2.0
    • De eerste internetbrowser ter wereld beschikbaar in alle Libertaanse talen, en tegelijkertijd het Nederlands.
  • Vlints Live Earth Discoverer 90 dagen trial
    • De hele wereld verkennen in 1 programma, in allerlei soorten: 3D en 2D. Bedrijven opzoeken, alles. Deze versie blijft 90 dagen beschikbaar en bevat ook de Street View: door alle straten van Libertas en Nederland gaan! Upgrade na 90 dagen kopen voor verder gebruik.

  • Programma's kunnen gekocht worden in de Vlints-winkel

Around Wikia's network

Random Wiki