Wikia

Wikistad

Freedom Pass

1.904pages on
this wiki
Add New Page
Talk1 Share

Freedom Pass is de officiële skipas van Freedom Ski. Met deze pas kan je in het hele skigebied skiën en gebruik maken van alle liftjes.

Verschillende passen Edit

Freedom Holiday Pass.png
Freedom Year Pass.png
Freedom Unlimited Pass.png

Freedom Holiday Pass Edit

Met de Freedom Holiday Pass kan je twee weken lang (14 dagen) al onze liften en pistes gebruiken, of je nu snowboarder, skiër of wandelaar bent!

Wil jij een Freedom Holiday Pass? Teken dan hieronder en vermeld welke 2 weken je hem wenst te gebruiken.

  • ...
  • ...

Freedom Year Pass Edit

Een schitterend cadeau voor elke local, een héél jaar lang skiën in Libertas' mooiste en grootste skigebied! De pas is geldig van september tot augustus, een schooljaar (+ zomervakantie) lang dus!

Is dit iets voor jou? Koop dan nu een Freedom Year Pass!

  • ...
  • ...

Freedom Unlimited Pass Edit

Een eeuwigheid aan winter- en zomerfun! Vanaf het moment dat je de pas koopt, kan je hem je hele leven lang gebruiken, geldig in heel Freedom Ski! Aarzel dus niet, en schrijf jouw naam hieronder en schaf je een Freedom Unlimited Pass aan!

Werking Edit

De Freedom Pass werk heel handig. Je kan hem in een zijzak van je skivest steken, en als je aan een skilift bent gaat het allemaal vanzelf. Je passeert gewoon de doorgang, waar een scanner inzit. Niets te duwen aan poortjes, maar je kan gewoon doorstappen. Eenvoudig en heel handig voor de wintersportmens of wandelaar.

Freedom Ski.png Freedom Ski Freedom Ski.png
Dorpen en valleien: Horse Valley - Piatra - Skipas: Freedom Pass - Plannetjes: Dorpen en skigebieden

Around Wikia's network

Random Wiki