Wikia

Wikistad

Freedom Phone

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk5 Share
Quality Holding.png
Quality Holding.png Quality Holding Quality Holding.png
Voor meer informatie over onze keten en haar bedrijven, zie onderaan deze pagina.
Freedom Phone.png

Freedom Phone

Freedom Phone is de vaste telefoonservice van de Quality. Ze werd op 1 juli 2007 opgericht door DimiTalen en werd in oktober overgenomen van de Pacifix Holding. Het is een vaste partner van Liberty Mobile.

Bereik Edit

Momenteel is Freedom Phone in alle gemeentes én Wikistad verkrijgbaar.

Pakketten Edit

Bel nu, spotgoedkoop, met Freedom Phone. Kies een van de onderstaande pakketten uit en schrijf je in op deze pagina.

Standard pack Edit

Bel naar alle vaste én gsm-nummers (hetzelfde tarief!) voor een lage prijs. Nummers van Freedom Phone zijn aan de halve prijs. Naar gsm’s van Liberty Mobile bellen is ook goedkoper gemaakt met een korting van 25%.

Freedom for Friends Edit

Je belt naar 10 vrienden voor de helft van de prijs, gedurende de avond en de weekends. Bellen naar andere thuisnummers van Freedom Phone is aan hetzelfde spotgoedkope tarief. Gsm-nummers zijn aan de standaardprijs, tenzij van Liberty Mobile.

International Freedom Edit

Met International Freedom bel je naar alle nummers van Freedom Phone voor de helft van de prijs. Ook zijn de kosten voor het bellen naar het buitenland sterk verlaagd. Gsm-nummers zijn standaard, behalve die van Liberty Mobile.

Bestuur Edit

Freedom Phone is een onderdeel van de Quality Holding en wordt dan ook bestuurd door Quality Etc. De hoofdvesting van Freedom Phone vinden we in Quality Center II, in de Haven van Wikistad.

Klanten Edit

Een tevreden klant?

Zie ook Edit

Quality Holding.png Quality Holding: Quality Etc.png Quality Etc.: Cable Vision.png Cable Vision Freedom Phone.png Freedom Phone Infinity Internet.png Infinity Internet Liberty Mobile.png Liberty Mobile
Q-TV.png Q-TV Quality Oil.png Quality Oil TWA.png TWA TWA Travel Agency.png TWA Travel Agency Upps.png Upps
Hoofdzetel: Quality Center II - Meer over onze andere subconcerns en bedrijven vind je op deze pagina.

Around Wikia's network

Random Wiki