Wikia

Wikistad

Hotel La Goghille

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

In Hotel La Goghille verblijft u in een luxe hotel aan de winkelstraat in Piatra. Met onze luxe inrichting, het prachtige uitzicht op de Il Montagna en met onze geweldige ligging is ons hotel vriendelijk voor wintersportende en niet-wintersportende mensen. Wandelpaden zijn in de buurt, er is een geweldige gelegenheid om te gaan stappen en de skilift is een paar stappen lopen. U wordt persoonlijk gebracht door Taxibedrijf Rometa.

Ligging Edit

Zoals reeds vermeld, ligt dit hotel in het gezellige centrum van Piatra. De skilift ligt in de buurt, op maar 150 meter afstand. Verder is ook het winkelcentrum maar een paar honderd meter lopen. Dus alles ligt dichtbij het hotel, winkels, skiverhuur, restaurants en ook de piste ligt nabij.

Bijzonder Edit

Dit hotel bestaat sinds 1859. Het is gebouwd in Savoyaanse stijl en is een symbool van Piatra. Het eerste wat je zou denken is dat het een gebouw is dat je vaak ziet in hooggelegen Europese gebieden, maar als je naar binnen gaat is het geweldig gedecoreerd. Alles is netjes en alles straalt.. rijkdom uit. Er is goud, er is zilver, het personeel ziet eruit als zakenmensen, enzovoorts. Veel mensen zeiden dat dit bijna te vergelijken viel met het Kasteel van Versailles. Hier hebben dan ook heel veel beroemde mensen geslapen.

Bekende gasten Edit

Willem III, Koning der Nederlanden, heeft hier overnacht. Hij was hier op vakantie en genoot van de luxe in dit hotel.
Alexandru Ioan Cuza verenigde Roemenië, heel toevallig ook in 1859. Ook hij wilde even genieten van de luxe. Hij sliep in de super-suite.
Nicolas Sarkozy. Ook hij heeft hier geslapen. Het was op de dag nadat hij verkozen werd.

Kamers Edit

In ons hotel zijn er tweepersoonkamers, driepersoonskamers, vierpersoonskamers en zespersoonskamers. Voor de mensen met meer geld hebben we ook de deluxe-suite en de super-suite.

Foto-album Edit

Reserveren Edit

Boek nu je wintersportvakantie in het Hotel La Goghille, op deze pagina!

Around Wikia's network

Random Wiki