Wikia

Hotel Sunset kamer
Hotel Sunset restaurant

Hotel Sunset, of eenvoudiger Sunset, is een hotel in de wijk Drenthe van Wikistad, de hoofdstad van Libertas. Het grootste deel van de gasten zijn buitenlanders op doorreis of op vakantie, maar ook familieleden van studenten van de nabijgelegen Vrije Universiteit van Wikistad.

KamersEdit

De 42 kamers bestaan uit 35 gewone kamers, zeven suites en een paradijssuite, die allemaal dagelijks onderhouden worden door het personeel. Een nacht in het hotel kost minimaal 85 euro en kan oplopen tot 300 euro per nacht. De paradijssuite is één van de duurste hotelkamers in Wikistad en wordt vaak gehuurd door wereldsterren zoals Madonna, Sting, Keith Richards of Angelina Jolie.

Uitzicht, veiligheid en klachtenEdit

Hotel Sunset is bij het strand gesitueerd en gasten kunnen zo dus het brede strand oplopen. Veiligheid is zeker, want de politie heeft haar hoofdkantoren in dezelfde wijk. Ook het UZ Wikistad, Libertas' grootste hospitaal, is eventjes verderop gelegen. Als buitenlandse gasten klachten hebben, kunnen ze terecht bij de vele ambassades in Middelburg, een wijk niet zo ver van Drenthe. Qua ligging wordt Hotel Sunset vaak geprezen.

Around Wikia's network

Random Wiki