Wikia

Wikistad

Infinity Internet

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Infinity Internet.png

Infinity Internet is een Libertaanse internetprovider, eigendom van de Quality Holding en onderdeel van de subholding Quality Etc. Deze provider is overgenomen van het vroegere MenM Corp., waar hij MenM.net heette en samengesteld was uit de vroegere bedrijven Vrij Internet, Fastbit en WTInternet. Het bedrijf is ondergebracht in het Quality Center II in Wikistad.

GeschiedenisEdit

De Muntegu Holding nam op een gegeven moment een deel van alle internetproviders van Libertas over: Vrij Internet, een deel van Fastbit en White Tigers. Dit monopolie werd MenM.net gedoopt. Na een lange rustige periode maakte de nationale crisis van december 2007 een einde aan MenM.net. Maarten Michels schonk het bedrijf aan Dimitri Van Nobelen die het stukje voor stukje opnam in de Quality Holding. MenM.net kreeg de originelere naam Infinity Internet en een aangepast logo.

AanbodEdit

Er zijn verschillende diensten die Infinity Internet kan aanbieden:

ADSL FamilyEdit

Het gewone ADSL-aanbod van Infinity Internet is er voor gezinnen. Het internet is snel, betrouwbaar, veilig en goedkoop. Voor ondernemingen raadt men het niet aan, daarvoor is er ADSL Business. De prijs is 17,99 euro per maand.

ADSL BusinessEdit

ADSL Business is er, zoals de naam al zegt, voor de zakenlui. Deze hebben hierbij meer down- en uploadverkeer die voldoet voor een klein bedrijf. ADSL Business van Infinity is nog sneller en nog veiliger om een onderneming alle zekerheden te kunnen bieden. De prijs is 24,99 euro per maand.

VDSL QualityEdit

VDSL is sneller dan ADSL en zeker erg betrouwbaar. VDSL Quality is een pakket voor gezinnen met intensief internetgebruik of voor bedrijfjes die kwalitatief internet erg op prijs stellen. De prijs is 39,99 euro per maand

VDSL HoldingEdit

VDSL is de opvolger van ADSL en kan nog sneller werken en is erg geschikt voor grote netwerken. Holdings en grote bedrijven profiteren dus zeker en vast van VDSL Holding. De prijs is 49,99 euro per maand

CityspotEdit

Cityspot is een systeem waarbij de klant zijn laptop overal in de stad aangesloten kan worden op een draadloos netwerk. In Coffee a gogos en Tea Palaces, maar ook in alle tankstations van Quality Oil, en dankzij TWA ook op de luchthaven van Wikistad. Men kan zich op Cityspot abonneren voor een maand, waarmee men een hele maand lang op de hotspotlocaties het internet kan betreden. De prijs is 5,99 euro per maand.

Er bestaat ook een Cityspot PRO, waarbij het netwerk waarop men aangesloten wordt sneller en betrouwbaarder wordt. Deze service is niet apart verkrijgbaar, maar alleen in het Business Packet en Holding Packet.

PakkettenEdit

Men kan meerdere van de producten aan een verlaagd tarief combineren, een jaar lang:

Family PackEdit

Producten inbegrepen:

  • ADSL Family
  • Cityspot

De prijs is 169,50 euro per jaar. Men bespaart 118,26 euro per jaar.

Business PackEdit

Producten inbegrepen:

  • ADSL Business of VDSL Quality
  • Cityspot PRO

De prijs is 209,50 euro per jaar, indien ADSL Business, of 359,50 euro per jaar, indien VDSL Quality. Men bespaart 162,26 euro tot 192,26 euro per jaar.

Holding PackEdit

Producten inbegrepen:

  • VDSL Holding
  • Cityspot PRO

Modems en ontvangersEdit

Als men eenmaal een modem of ontvanger aankoopt, is dat voldoende om jarenlang plezier te hebben van internet. Meer zelfs, als de klant zijn ADSL-abonnement uitbreidt naar een VDSL-abonnement, komen medewerkers van Infinity Internet de ADSL-modem gratis vervangen door een gesofisticeerde VDSL-modem.

  • ADSL-modem
    • Modem voor ADSL thuis/op het werk te ontvangen. Aansluitbaar op alle computers onder elk besturingssysteem (Windows, Mac, ...). Nodig voor ADSL Family en ADSL Business.
    • Prijs: 19,99 euro
  • VDSL-modem
    • Modem om VDSL te ontvangen. Aansluitbaar op alle toestellen. Nodig voor VDSL Quality en VDSL Holding.
    • Prijs: 29,99 euro
  • Zender voor draadloos thuisnetwerk
    • Nodig om ADSL of VDSL toe te passen op een draadloos netwerk. Compatibel met alle computers en bruggen.
    • Prijs: 29,99 euro
  • Zender voor draadloos bedrijfsnetwerk
    • Nodig om ADSL of VDSL toe te passen op een groot draadloos netwerk. Compatibel met alle computers en bruggen.
    • Prijs: 39,99 euro
  • Brug voor draadloos netwerk
    • Bruikbaar voor grote draadloze netwerken, aansluitbaar op een gewoon stopcontact. Groot bereik.
    • Prijs: 19,99 euro
  • WiMax-draadloze ontvanger
    • Prijs: 9,99 euro

Around Wikia's network

Random Wiki