Wikia

Wikistad

Libertaans Cartografisch Bureau

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk5 Share

Het Libertaans Cartografisch Bureau is een door de nieuwe regering opgericht bureau dat de officiële kaarten van Libertas publiceert.

Directeur is Gregorius Kanonschot, die ook de Atlas Libertae bedacht, schreef en maakte. Hij heeft de leiding over alle kaarten die er bij het bureau worden gemaakt.

Atlas Libertae Edit

      1rightarrow.png Zie Atlas Libertae voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

De Atlas Libertae is een door het Libertaans Cartografisch Bureau, in samenwerking met Goodwin Publishings, uitgebrachte atlas waarin alle door het Cartografisch bureau uitgebrachtte kaarten zijn gebundeld en voorzien van een toelichting en beschrijving.

Medewerkers Edit

De volgende mensen werken bij het Libertaans Cartografisch Bureau. Als je interesse hebt in een functie bij het bureau, vul dan je naam in op de lijst en meld even in het postvak van de directeur dat je werknemer bent geworden.

Tot nu toe zijn er twee werknemers.

Kaarten Edit

Tot nu toe zijn er acht officiële kaarten (Met het keurmerk van het Libertaans Cartografisch Bureau.) uitgebracht, waarvan één nog geüpdated zal worden. Deze kaarten houden een min of meer vaste schaal aan (1 pixel is 5 meter op de overzichtskaarten) en zijn vrij te gebruiken, dus zonder auteursrecht en voor alle doeleinden, door officiële instanties in Libertas.

Er staan nog stadsplannen (Waarvan er één, Wikistad, al gemaakt is.), een aantal themakaarten (Waarin de officiële statistieken van het NBS zijn gebruikt.) en een spoorwegenkaart met realistische afstanden op het programma. Voor deze voornoemde, nog te maken kaarten is nog geen deadline afgekondigd en het is ook niet zeker of deze kaarten er ook echt er zullen komen.

Al gemaakte kaarten Edit

Gewenste kaarten Edit

Als je een kaart, die niet in de lijst van geplande kaarten staat en ook niet hierboven (bij de al gemaakte kaarten) te vinden is, nodig hebt, meld dit dan hier:

Kaart Naam
Stadskaart van Muntegu, Gregorius Kanonschot 27 aug 2009 16:09 (UTC)
... ...
... ...
... ...
... ...
... ...

Around Wikia's network

Random Wiki