Wikia

Wikistad

Liberty Mobile

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Quality Holding.png
Quality Holding.png Quality Holding Quality Holding.png
Voor meer informatie over onze keten en haar bedrijven, zie onderaan deze pagina.
Liberty Mobile.png

Liberty Mobile

Liberty Mobile is de gsm-provider van de Quality Holding. Ze werd gelijktijdig met partner Freedom Phone opgericht, door DimiTalen. Oorspronkelijk was het een onderdeel van de Pacifix Holding.

Bereik Edit

Liberty Mobile is vanaf heden in Companies Place, Maple Hills, Victoria en enkele wijken van Wikistad te gebruiken.

Paketten Edit

Met Liberty Mobile kan je aan een heel lage prijs veel bellen en sms’en, dankzij een van onderstaande paketten. Abonneer je nu, op deze pagina.

Standard pack Edit

Bellen en sms’en naar gsm-nummers van Liberty Mobile is spotgoedkoop, naar andere netwerken krijg je de standaardprijs. Naar vaste lijnen bellen is ook aan de standaardprijs, tenzij je naar Freedom Phone belt.

Message Plus Edit

Met Message Plus krijg je 300 gratis sms’jes bij élke herlaadbeurt. Andere sms’jes komen op € 0,10. Bellen naar het eigen netwerk, of de vaste nummers van Freedom Phone is aan verlaagde prijs.

Talk Talk Plus Edit

Dankzij dit paket kan je aan een héél laag tarief naar nummers van Liberty Mobile en Freedom Phone bellen. Ander netwerken en sms'en zijn aan het lage standaardtarief.

Bestuur Edit

Liberty Mobile is een onderdeel van de Quality Holding en wordt dan ook bestuurd door het centrale bestuur. De hoofdvestiging van L.M. bevindt zich in het Quality Center II, Haven van Wikistad.

Klanten Edit

Een tevreden klant?

Quality Holding.png Quality Holding: Quality Etc.png Quality Etc.: Cable Vision.png Cable Vision Freedom Phone.png Freedom Phone Infinity Internet.png Infinity Internet Liberty Mobile.png Liberty Mobile
Q-TV.png Q-TV Quality Oil.png Quality Oil TWA.png TWA TWA Travel Agency.png TWA Travel Agency Upps.png Upps
Hoofdzetel: Quality Center II - Meer over onze andere subconcerns en bedrijven vind je op deze pagina.

Around Wikia's network

Random Wiki