Wikia

Failliet.png Dit bedrijf is door het Ministerie van Economie en Media failliet verklaard omdat de eigenaar zich al 3 maanden niet meer heeft laten zien.
Binnenkort zal het worden overgenomen of worden verwijderd. Doe ook een bod!
Info.png
Libra groep.png Libra Groep: · Forambo · VMF · Libra Card · Zypher Investments · Notenboom Advocaten
Libra groep.png
Libragroep gebouw.JPG

Hoofdkantoor Libra Groep

Schoener Libertas.jpg

Schoener Libertas

De Libra Groep is een particulier private equity-investeringsmaatschappij gevestigd in Libertas.

Het bedrijfEdit

De Libra Groep is de enige investeringsmaatschappij in Libertas. Het bedrijf is in 2007 ontstaan in Wikistad en in juni 2007 is de Libra Groep verhuist naar het nieuwe industrie terrein Companies Place waar het een eigen gebouw heeft kunnen bouwen. De Libra groep investeert in de sectoren real estate, financien, telecommunicatie & media, energie, technologie en diensten. Er wordt door de Libra groep aan zowel buyouts gedaan als aan venture & growth capital. Het van oorsprong Libertaanse bedrijf zoekt de grens tussen een globale visie en een lokaal initiatief. Hiermee probeert het bedrijf het beste van beide werelden te combineren om zo een stabieler en levensvatbaarder portefeuille te creeren.

Libra Groep was de drijvende kracht achter bekende bedrijven zoals Vrij Internet dat voor het eerst internet in Libertas introduceerde, de Reva Groep een nieuw recreatief/vakantie bedrijf en de Latijnse School de eerste prive instelling voor middelbaar onderwijs in Libertas.

GebouwenEdit

De Libra Groep hecht veel waarde aan haar huisvesting. Zo heeft het voor het oude hoofdkantoor van VMF/Forambo in Maple Hills een Marmer Gebouw gebouwd en heeft de Latijnse School een van de hoogste klokkentorens van Civitas Libertas. Het hoofdkantoor van de Libra Groep zelf is een magnifiek voorbeeld van de Empire stijl van bouwen. Het gebouw straalt macht en rijkdom uit en is een van de mooiste kantoorgebouwen van Libertas.

VestingenEdit

AssetsEdit

SponsoringEdit

De Libra Groep sponsort de Latijnse School met een bijdrage van € 7.5 miljoen per jaar en de Nationale Academie met € 10 miljoen per jaar.

PersoneelEdit

ProjectenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki