Wikia

This page is currently under construction.

Info.png
Bestand:Uitbreiding Victoria.png

De uitbreiding van Victoria is een investering van een Russische olie-magnaat. In samenwerking met de gemeente Victoria, hoopt men dat Victoria binnen een paar maanden al als een stad kan worden gezien. Er komen moderne wijken bij, met zeer veel groen. Victoria hoopt zich naar het noorden, zuiden en een klein beetje naar het oosten uit te kunnen breiden.

Verder hoopt men dat het stadion uitgebreid kan worden, dat de nieuwe wielerbaan binnenkort geopend wordt voor de NKopdebaan, dat er een nieuwe voetbalclub komt (Victorius) en dat de universiteit ten noorden van Victoria heropend kan worden. Ook zijn er plannen voor een racecircuit, een pretpark en een groot binnenbad.

Veel Victorianen zien dit project als nieuwe hoop. Steeds meer mensen en bedrijven zijn de laatste tijd 'geloviseerd' - naar Lovia verhuisd. Met dit project hoopt de regering van Libertas dat de lovisatie terugdringt.

Zodra dit plan met succes gerealiseerd is, gaat de gemeente Victoria een eigen metro aanvragen, die verbonden is met de Wikistadse metro.

In uitvoering Edit

Wijken Edit

Gerealiseerd Edit

Nog te doen Edit

  • Bouw drie/vier wijken
  • NKopdebaan
  • Boulevards/expresswegen
  • Herindeling huidig Victoria
  • Toerisme bevorderen
  • Plattegrond maken voor Winkelcentrum Alexandrium

Around Wikia's network

Random Wiki