Wikia

Wikistad

NG-Energy

1.887pages on
this wiki
Add New Page
Talk4 Share
NG-Company.png NG-Company: NG-Energy.png NG-Energy NG-Mining.png NG-Mining NG-Refining.png NG-Refining
NG-Energy.png

Het logo van NG-Energy.

NG-Energy (vroeger: Aqua-Electro) is een waterzuiverings- en elektriciteitscentrale, die voor 79% energie en water levert aan Libertas. Het hoofdbedrijf is in Civitas Libertas gevestigd, de energiecentrale bevindt zich op het Industrieterrein van Wikistad. Het bedrijf is onderdeel van het NG-Company.

Over het bedrijfEdit

Het bedrijf is, zoals voorvernoemd, een waterzuiverings- en elektriciteitscentrale. Hoe gaat dit in zijn werk? Wel, eerst wordt aan het water van de rioleringen (plus de rest) van Libertas verzameld in grote tanks. Korte tijd daarna gaan ze door een speciaal en uniek ontworpen zuiveringssysteem dat er fris, helder, schoon water van maakt. Dit water wordt dan over een soort terrasheuvel gespoeld. Door de snelheid en kracht die het water uitoefend op de heuvel wordt elektriciteit gevormd. Dit water circuleerd vijf keer over de heuvel alvorens te vertrekken naar alle huizen met aansluitingen op Aqua-Electro. Zo gaat het proces verder en verder. Het bedrijf produceert zo zijn eigen energie plus dat van meer dan drie vierden van Libertas.

VacaturesEdit

Indien kandidaat, laat het op de overlegpagina weten.

IndustrieterreinEdit

Bandwerker 1:
Gezocht
Bandwerker 2:
Gezocht
Ingenieur:
Gezocht
Secretar(is/esse): Gezocht

Civitas LibertasEdit

Bedrijfsleider:
Greenday2
Administratief bediende:
Gezocht
Assistent manager:
Gezocht

Around Wikia's network

Random Wiki