Wikia

Platinumwiki oudewijk

Platinum Wiki in de Oude Wijk

Bestand:Platinumwiki cl.jpg

De Platinum Wiki hotels liggen in de Oude Wijk, Civitas Libertas en de Luchthaven van Wikistad.

¿Establishments?Edit

Al de hotels zijn te vinden rond toeristische aantrekkingspunten.

Oude WijkEdit

Het gebouw is een twintigvloerse wolkenkrabber in Art-Decostijl. Op de topse vloer is een restaurant en een geweldige uitzicht over Libertas. Wen het weer goed is kun je Civitas Libertas en de Companies Place goed zien. Men kan het gebouw bezoeken op de Romeinse Heirbaan en de Gallische Straat, maar het valt overal in Wikistad tezien vanuit.

Civitas LibertasEdit

De Civitas Libertas Hotel kan gesituuerd zijn op Tussen-zee-en-land, met z'n ingang gericht op de zee. Het gebouw is wit en omringd met bomen en grasveld. Platinum Wiki CL is de grootste en luxueuste hotel in Civitas Libertas. Het zwembad ligt in de fundering van het hotel en de tennisveld op de linkerkant van het dak. Een restaurant ligt er op de grondse vloer, dit restaurant is bekend in Libertas om z'n goed eten en uitmuntende diensten. Op de zesde van Augustus in 2007 ontvangde het drie Michelinsterren en werdt daarmee de eerste restaurant in Libertas in de Michelingids.

LuchthavenEdit

De Luchthaven hotel is a kleuine hotel gebouwd om reizigers van dienst te zein. De grootste deel van de klandizie van het horel zijn zakenlui die een vliegtuid misde en voor één nacht moesten blijven. De gebouw is een in eco-architectureele stijl gebouwd gebouw en is volledig autonoom.

AccommodatieEdit

--

FaciliteitenEdit

--

PrijzenEdit

In 2007, ontving het Platinum Wiki Hotel in de Oude Wijk de Goude Wiki Award voor zijn perfekte faciliteiten en diensten.

Around Wikia's network

Random Wiki