Wikia

Quality Holding.png
Quality Holding.png Quality Holding Quality Holding.png
Voor meer informatie over onze keten en haar bedrijven, zie onderaan deze pagina.

De Quality Cards zijn een reeks voordeelkaarten van de Quality Holding. Ze werden in september 2007 door DimiTalen op de markt gebracht, tenmidden van de grote groeiperiode.

Premium Card
Readers Card
Sweet Card

Verschillende kaarten Edit

Quality Premium Card Edit

De Quality Premium Card is de uitgebreidste en is voor alle bedrijven, winkels en merken van de Quality Holding bruikbaar. Ze biedt grote voordelen.

Op de kaart zelf staan enkele pompoenen bij een mooi herfstbelichting. De foto is van DimiTalen.

Quality Readers Card Edit

De Quality Readers Card biedt, zoals de naam doet vermoeden, voordelen bij alle bedrijven en winkels van Quality Books. Momenteel kan u met deze kaart voordeel doen bij Drukkerij Neyt, Uitgeverij Esdoorntje, Libris en Sodales.

De foto die gebruikt is voor deze voordeelkaart is van de hand van DimiTalen. Hij zou in New York City zijn genomen, aan een boekenkraam.

Quality Sweet Card Edit

't Napoleonneke.png
TGC.png

De popularire Quality Sweet biedt de eigenaar ervan grote voordelen bij de keten 't Napoleonneke en alle producten van The Gran's Company, overal. De snoepers-kaart is geliefd bij de jeugd en alle andere mensen met 'n jong geest.

De foto gebruikt voor de kaart is ook van DimiTalen's hand. Er staan Bonbons Napoléons op, een verwijzing naar 't Napoleonneke.

Gebruik onze kaarten Edit

Gebruik jij een van onze talrijke voordeelkaarten? Of wil je er graag een schenken aan iemand? Zet het op onze klantenlijst!

Zie ook Edit

Quality Center I - Quality Center II - Holding Center - Quality Shopping Maple Hills - Quality Shopping Victoria - Quality Cards - Klanten - Logo's - Winkelfilialen
Quality Foods.png Quality Foods Quality Etc.png Quality Etc. Quality Books.png Quality Books Quality Music.png Quality Music

Around Wikia's network

Random Wiki