Wikia

Failliet Dit bedrijf is door het Ministerie van Economie en Media failliet verklaard omdat de eigenaar zich al 3 maanden niet meer heeft laten zien.
Binnenkort zal het worden overgenomen of worden verwijderd. Doe ook een bod!
Info

Quick concern is een holding van Maarten en Robin die verschillende bedrijven samenvoegt.

Geschiedenis Edit

De concern is eigelijk begonnen met iets heel simpel. Onze president Robin Libertatis wou graag ook iets starten in de bedrijfswereld. Hij kwam tot de ontdekking dat er nog geen stopplaatsen waren aan de autosnelweg in Libertas. Daarom stichtte hij Quick Quality.

Maarten zag wel iets in dat idee en vroeg kort na de oprichting van QQ of Robin niet wou samenwerken om een restaurantketen te stichtten voor op de parkings van QQ. Robin ging er mee akkoord en Quick & Delicious was geboren.

Maar Maarten had nog meer ideeën. De enige voorwaarde die aan de ideeën hing was dat zowel Quick Quality en Quick & Delicious van hen beide ging worden en dat er voor deze 2 bedrijven een overkoepelende holding werd gesticht. Na lang twijfelen ging Robin er mee akkoord en zo wer de Quick Concern gesticht.

Deze concern bleef dan een tijdje inactief door andere bezigheden van beide heren. Maar dan kwam de Economische Omwenteling. Deze korte periode liet Maarten inzien dat hij zich beter kon concentreren op MenM Corp., de grootste holding van Libertas waar hij eigenaar van is. Daarom besloot hij zijn 50% van de aandelen in 2 te verdelen en te ruilen tegen aandelen van MenM Corp. die anderen in hun bezit hadden.

25% van de aandelen ging naar Dimitri, de eigenaar van de Quality Holding die al van bij de stichting van de Quick Concern intresse had in deze holding. De andere 25% gingen naar Robin, die na lang onderhandelen akkoord ging met de ruil tegen 5% van de aandelen van MenM Corp.

Bedrijven Edit

Deze bedrijven hebben 2 dingen met elkaar gemeen:

  • Ze hebben te maken met stopplaatsen aan de autosnelwegen;
  • Hun naam begint altijd met "Quick" (vandaar ook de naam van deze holding).

Bestaande bedrijven Edit

Dit bedrijf staat in voor het onderhoud en beheer van de stopplaatsen aan de Libertaanse autosnelwegen.
De keten van wegrestaurants is voornamelijk te vinden aan de stopplaatsen van Quick Quality.

Plannen Edit

  • Quick Shop

Quick Shop zijn de winkeltjes die men kan vinden op de parkings van Quick Quality. In deze winkeltjes verkopen wij snacks en drank om uw reis comfortabel voort te zetten. Ook kan u hier enkele souveniers kopen als aandenken aan Libertas.

  • Quick Service

Quick Service zijn autogarages die men vind op de parkings van Quick Quality. Indien u tijdens uw reis een probleem opmerkt aan uw auto of u komt in panne te staan langs de autosnelweg, kunnen wij dit mankement voor u oplossen.

Aandelen Edit

De aandelen van Quick Concern zijn verdeeld onder 2 personen: