Wikia

Wikistad

Regio's van Libertas

1.883pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Libertas heeft enkele traditionele regio's. Aangezien er geen officiële regels zijn voor wat tot welke regio behoord, zijn er ook kleinere regio's die niet op de kaart staan, zoals Terra Nostra en Wikistadse Plateau bijvoorbeeld.

Kaart Edit

Regio's Libertas.png

De regio's Edit

Geleynsistische Koningseilanden Edit

De Geleynsistische Koningseilanden omvat de Koningseilanden en het Geleynsistische Insula Prima, het eiland van Civitas Libertas. De Koningseilanden zijn onbewoond en zullen in de nabije toekomst hoogstwaarschijnlijk een nationaal park worden.

Robijnse Vlakte Edit

De Robijnse Vlakte of de Victoriaanse Vlakte is een vlakte die zich uitstrekt van Noord-Muntegu tot Apud Maro. De Metropool Wikistad ligt op deze vlakte. Soms wordt deze vlakte de Victoriaanse Vlakte genoemd omdat Victoria in het midden van deze regio ligt.

Esdoornheuvels Edit

De Esdoornheuvels (soms: Midlands) is een heuvelachtige regio die tussen het Hooggebergte en de Robijnse Vlakte in ligt. O.a. Terra Nostra en de Estijnse Heuvels liggen in dit gebied. Hoofdplaats van deze traditionele regio is Maple Hills. Esdoornheuvels staat bekend als een rustige en wonderschone regio waar het plattelandsleven nog rustig doorgaat.

Ysselaerden Edit

Nit-Javikken Edit

Hooggebergte Edit

Mountégue Edit

Around Wikia's network

Random Wiki