Wikia

This page is currently under construction.

Info

Libertan Aeronautics and Space Administration
CIWO · WSA · Instellingen · Projecten
Zypher Dynamics · Biotech · RRAI · gespecialiseerde fysica & ruimtetechnologie · energetische ontwikkeling · FusieSearch

Het Research for Robotoid Artifical Intelligence vaakweg afgekort tot RRAI is ontstaan uit Zypher Robotics, een bedrijf dat zich bezighield met het ontwikkelen van "slimme elektronika" en dat werd opgericht door de voormalige Zypher Corporation. Eén van de grote doorbraken van het instituut was de ontwikkeling van het CCD-System voor het ruimtevaartprogramma van het CIWO. Het onderzoekscentrum is gelegen in de Kierkegaard Building, te Companies Place.

Een korte geschiedenisEdit

Sonde

Bouw van een sonde

Het bedrijf werd oorspronkelijk opgericht onder de naam RRAI (Research for Robotoid Artifical Intelligence) door Dmitri. Kort daarna werd het door DimiTalen overgenomen. Hij had al lang de plannen klaarliggen om door te verkopen aan Joeri Van der Sype, maar Zypher Corp. heeft het bedrijf uiteindelijk zelf overgenomen. De naam werd gewijzigd in Zypher Robotics. Na de privatisering van Zypher Corporation werd het bedrijf ingelijfd bij het CIWO. Nu weer het CIWO is overgenomen door de Libertan Aeronautics and Space Administration is het bedrijf weer in handen gevallen bij Dmitri en heeft daarbij ook gelijk zijn oude naam terug gekregen.

ProjectenEdit

Kunstmatige intelligentieEdit

Het RRAI is momenteel bezig met het ontwikkelen van het AI van Robots.

Info

Robots voor in de GezondsheidszorgEdit

Info

PlannenEdit

Er is een nauwe samenwerking tussen de afdeling techniek en computing van Zypher Dynamics, en het Instituut voor ruimtevaarttechnologie. Voor deze laatste ontwikkelde het o.a. 'slimme' computers, maar ook ruimtewagentjes en het 'Charge-coupled devices' systeem werden door deze instelling gemaakt. Momenteel is er een grote ontwikkeling op het vlak van microtechnologie en chips met bijzondere eigenschappen.

Around Wikia's network

Random Wiki