Wikia

This page is currently under construction.

Info

Security For Buildings, vaak afgekort tot SFB, is een Libertaans bedrijf dat zich bezig houdt met de beveiliging van een huis. Bij SFB kan men een alarminstallatie kopen, kogelvrije spullen, bodyguards inhuren, et cetera. Tussen 2009 en 2010 was het onderdeel van de Libertan Eagle Company. Sommige beroemdheden en bekende gebouwen zoals het Quality Center II en De Vrye Banck gebruiken bewaking van SFB.

Alarminstallaties Edit

Simple Edit

Simple is een goede alarminstallatie die niet te veel kost. Vooral mensen in de Villawijk hebben deze alarminstallatie. Er zijn meerdere modellen van de Simple.

X1 Edit

De X1 uit 2004 is goed voor uw huis en tuin. Deze is aanzienlijk duurder dan de 5G, maar is kwalitatief beter. Het alarm zal alle dieven buiten het huis en tuin houden en slaat bijna nooit loos alarm. Het apparaat is zo ingesteld dat het ook geen loos alarm zal slaan als uw huisdier eraan zit. Zodra er een dief is die probeert binnen te komen zullen alle ramen, deuren en andere extreem zwaar beveiligd worden. Alle lichten op de begane grond zullen aan gaan en het alarm zal een redelijk hard geluid maken. De veiligheidsdiensten wordt automatisch ingeschakeld bij zo'n geval.

M4 Edit

M4 uit 2003 is een alarm voor in voertuigen zoals auto's. Zodra er een dief is die aan het rommelen is met de auto, wordt automatisch de Politie ingeschakeld. Het alarm maakt weinig lawaai, maar alle lichten zullen ineens aanspringen en de auto zal beginnen te toeteren.

5G Edit

5G uit 2001 is een oudere alarminstallatie die wel betrouwbaar is, maar de goedkoopste is van onze verzameling. Deze is perfect voor huizen, maar slaat af en toe nog wel eens loos alarm.

Catchall Edit

De Catchall is de "extreem goede" versie van de Simple, maar is ook voor de miljonairs. Omdat het zo "goed" is, houdt het bedrijf geheim hoe hij werkt, behalve voor de koper. Het enige wat men zeggen kan, is dat huizen extreem zwaarbeveiligd zullen zijn. De Catchall kost daarom ook erg veel en meer dan de rest.

Sjabloon:Libertan Eagle Company