Wikia

Wikistad

Station Victoria

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk3 Share
Station Victoria.jpg

Station Victoria is een station aan de Hooglandlijn, aan de westkant van de gemeente Victoria. Het station werd op 4 juni 2007 geopend, en sindsdien is er een rechtstreekse verbinding met de Luchthaven van Wikistad en Maple Hills.

Met ingang van de nieuwe dienstregeling in september 2007, zal de frequentie van het aantal treinen naar de Luchthaven verhogen, en komt er een verbinding met het toekomstige Newport.

Het Station Victoria is dicht gelegen bij het Stadion Station; een station van de Victoriaanse metro.

Station Victoria is niet enkel een uniek station vanwege zijn ligging Edit

Tijdens de zomermaanden wordt het gebouw nog extra geaccentueerd door de prachtige flower baskets die er telkenjare worden opgehangen. Deze korven vol zomerbloemen zullen in de toekomst worden door geleverd door de bloemenzaak Doornroosje die het materiaal zal aanschaffen bij Aquarelle.

ForamboEdit

Aan de ingang van het station is een kleine vestiging van Beleggingsbank Forambo gevestigd, het is geen volledige vestiging maar een servicepunt. Dit betekent dat administratieve handelingen kunnen worden uitgevoerd, maar bijvoorbeeld het opnemen van vreemde valuta kan alleen na het maken van een afspraak.

Stationsplattegrond en vertrektijdenEdit

Vanaf het station vertrekken treinen naar:

Around Wikia's network

Random Wiki