Wikia

Bestuur
Sybille Demeester
Herman Eder en Sybille Demeester
Sybille Demeester (rechts)
Volledige naam Sybille Marie-Anne de Vries Demeester
Geslacht Vrouw2
Geboren 1 november 1968,
Wikistad, The Eagle Stars Libertas
Familie Hendrik Demeester (vader)
Yvette de Vries (moeder) Melissa Demeester (dochter)
Harry Demeester (zoon)
Status Burger
Land The Eagle Stars Libertas
Taal/talen Nederland Nederlands,
Verenigde Staten Engels
Religie 15px Christelijk (Skoptische Kerk)
Functie(s) algemeen directeur Upps
Woonplaatsen
Huis Woonplaats 1 The Eagle Stars Wikiwijk, Wikistad
Huis Woonplaats 2 The Eagle Stars Apud Maro
Bezittingen
Overige

Sybille Demeester is een Libertaanse bedrijfleidster. Haar zakencarrière begon als financieel directeur van Freedom Phone. Nu is Demeester de directeur van Upps, de ondergoed- en badmodefabrikant van Quality Holding.

Leven Edit

Sybille Demeester werd in 1968 geboren als vijfde kind én dochter van Hendrik Demeester en Yvette de Vries. Hendrik Demeester hertrouwde scheidde twee jaar na Sybille's geboorte en hertrouwde datzelfde jaar met de Californische Donna Johanson, met wie hij nog twee zonen zou krijgen.

Sybille groeide samen met haar vier zussen en twee broers in Wikistad op. Op haar veertiende verhuisde de hele familie naar California. De familie Demeester-Johanson bleef daar echter niet langer dan tien maand. Ze verhuisden terug naar Libertas en kochten een villa in Apud Maro.

Studies Edit

Sybille Demeester studeerde voor handelsingenieur aan de Vrije Universiteit van Wikistad. Vervolgens deed ze twee jaar onderzoek aan de Amerikaanse Northwestern University, waar ze ook kennis maakte met de Libertaans-Amerikaanse taalwetenschapper Peter Emanuel.

Carrière Edit

In 1993 keerde ze terug naar Libertas, waar ze als accountant aan de slag ging bij verscheidene bedrijven. Op 18 december 1996 werd ze aangenomen als financieel directeur bij Freedom Phone. Van 1998 tot 2002 was ze algemeen directeur van Freedom Phone. Vervolgens werkte ze bij De Vrye Banck, tot in 2007.

Op 1 januari 2008 kwam Sybille Demeester opnieuw bij Quality Holding terecht, waar ze als financieel directeur van Quality te werk gesteld werd. In maart echter gaf Sybille deze baan op, om voor haar zieke stiefmoeder Donna Johanson te zorgen. Zij overleed op 20 maart 2008. De week daarna bood Upps, de ondergoed- en badmodefabrikant, haar een nieuwe baan aan als algemeen directeur. Totop heden is Demeester nog steeds directeur van Upps (nu een bedrijf van Quality Holding).

Sinds 21 juni 2009 is Sybille ook financieel directeur van Q-TV.

Persoonlijk leven Edit

Sybille is sinds 1987 gehuwd met Chilo Chilonides, een broer van Mellisánder Chilonides. Het echtpaar heeft zeven kinderen en tevens twee kleinkinderen van de oudste dochter Melissa Demeester. Momenteel woont ze in de Wikiwijk van Wikistad en heeft ze een tweede woning in Apud Maro.

Het gezin Demeester is geheel non-religieus opgevoed maar vond later in Egypte het geloof. Ze maakt deel uit van de Skoptische Kerk en is een vurig tegenstandster van atheisme.

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki