Wikia

Quality Holding
Quality Holding Quality Holding Quality Holding
Voor meer informatie over onze keten en haar bedrijven, zie onderaan deze pagina.
TWA Travel Agency

Het nieuwe logo van TWA Travel Agency

TWA Travel Agency is het reisagentschap van luchtvaartmaatschappij TWA. TWA Travel Agency biedt vliegreizen aan naar alle bestemmingen waarheen TWA vliegt, maar kan ook een cruise rond Libertas regelen. TWA Travel Agency behoort sinds 6 juli 2007 tot de Quality Holding.

Topbestemmingen Edit

Zomer Edit

Onze topbestemmingen in juli en augustus zijn:

  1. Punta Cana (Dominicaanse Republiek)
  2. Noble City (Lovia)
  3. Marseille (Frankrijk)
  4. Caïro (Egypte)
  5. New York (VS)

Hele jaar Edit

De topbestemmingen het hele jaar door zijn:

  1. Christianenburg (Adlibita)
  2. Noble City (Lovia)
  3. Brussel (België)
  4. New York (VS)
  5. Häuptsteê (Vreêland)
Bestand:Eiffeltoren.jpg

Reisprogramma's Edit

Europa Edit

  • 20px Programma: Paris Paris
    • Met TWA vliegt u naar de stad van de romantiek, het licht en de Eiffeltoren! Deze formule is beschikbaar voor 2 personen of 4, als u met een ander koppel zou willen reizen. Drie dagen lang logeert u daar in een van Parijs' meest beroemde hotels voor een schappelijke prijs. De laatste dag krijgt u toegang tot Disneyland Resort Parijs, vlakbij de stad. Een droomreis verzekerd met TWA Travel Agency!
  • The Eagle Stars Programma: Libertan Best
    • Met een gids van TWA bezoekt u de mooiste culutrele en historische steden van Libertas. U ziet het prachtige Victoria, Maple Hills en de Oude Wijk, daarna volgt vanuit de Vervoerswijk een boottocht langs de prachtige eilanden van de Koningengroep. Na de boottocht gedaan te hebben krijgt u het Libertaanse gebergte te beklimmen, u gaat allemaal onder leiding van een gids naar de hoogste toppen en u krijgt een mooi uitzicht van Wikistad en Terra Nostra te zien. Tijdens de stedentrip overnacht u in het Hotel 't Haasje en in het Platinum Wiki Hotel.
  • Europese Unie Programma: Cultural Eastern Europe
    • Met TWA vliegt u naar de mooiste steden van Oost-Europa, ziet u stijlen uit verschillende periodes en de bijzonderheden die u in het westen niet te zien kunt krijgen. Eerst komt men aan op Henri Coandă International Airport nabij Boekarest en bezoekt u de beauties van "klein Parijs". Na de brede boulevards en veel veschillende architectistische stijlen gezien te hebben komt u aan in Boedapest, waar u aan de oever van de Donau de prachtigste gebouwen van het Oostenrijks-Hongaarse Rijk te zien zult krijgen. Verder volgt Athene, waar men kan genieten van zon, zee en de Oude Grieken. Na het bezoeken van de Akropolis en Parthenon krijgt u het multiculturele en zeer historische Sint-Petersburg te zien.

Amerika Edit

  • Verenigde Staten Programma: North East USA
    • Met TWA vliegt u naar New York, waar u drie dagen in een mooi hotel zult verblijven. Dan maakt u met een mobilhome van Cruise America (alles al geregeld) een trip door het noordoosten van de VS. Belangrijke punten op uw reis kunnen zijn: Princeton, Ocean City, Philadelphia, de kust van Delaware, Baltimore, Washington DC, Shenandoah NP, Hershey's, Niagara Falls, Toronto (Canada), Adirondack Mountains, Green en White Mountains, Acadia NP, Boston, Harvard University ... en zo helemaal terug totin New York City. Deze reis is beschikbaar in verschillende formules en reisduur.
  • Verenigde Staten Programma: NYC
    • U vliegt naar New York City met Trans Wiki Airlines en overnacht daar 2, 4 of 6 nachten, naargelang uw keuze. In deze periode kan u de stad grondig uitkammen. Op een van de dagen is er een gids inbegrepen die u langs allerlei prachtige maar onbekende plekjes zal leiden. Na deze periode in de grote stad maakt u een uitstapje naar het mooie Princeton in New Jersey en Philadelphia in Pennsylvania.
  • Dominicaanse Republiek Five Star Beach Program
    • Met deze formule vliegt u naar Punta Cana, de parel van de Dominicaanse Republiek. U zal daar een of twee weken (naar keuze) verblijven in een schitterend vijf-sterren-hotel: all-in! In het hotel is entertainment voorzien en ook voor uitstapjes en picknicks kan gezorgd worden. Een prachtige reis om eens hélémáál te relaxen.
TWA

Al deze bestemmingen... met TWA!

Bestand:Hong Kong.jpg
  • Verenigde Staten Programma: Enjoy Freedom
    • Met deze reis gaan we naar het vrijheidsland Amerika. U zult eerst gaan naar "the west coast", waar u Los Angeles, San Francisco en het echte Las Vegas bezoekt. Vanuit Las Vegas gaat u door naar het oosten, door "the wild west" waarna u uiteindelijk aankomt in Dallas. Vanaf Dallas gaat u met het vliegtuig naar de pretparkenstad Atlanta, waar u het grootste plezier zult beleven. Na de pretparken zult u nog "the big apple" New York zien, met haar hoge wolkenkrabbers en natuurlijk, Amerika's trots, het Vrijheidsbeeld.

Azië en Afrika Edit

  • Programma: Best of the South
    • Samen met de beste gidsen van TWA gaat u naar Afrika, waar u 's werelds grootste schoonheden te zien zult krijgen. Via Caïro bezoekt u Egypte en haar pyramides en tombes. Nadat u langs de Middelandse zeekust gereist hebt via de steden Tripoli, Tunis en Tangers volgt het mooie Marokko. Nadat u meer dan genoeg gezien heeft van het Atlasgebergte vliegt u naar het multiculturele Zuid-Afrika, waar u op safari gaat en Afrika's natuur ontdekt. De Afrika-reis eindigt in Johannesburg.
  • Programma: China Big Cities
    • Nadat u gearriveerd bent op het vliegveld van Hong Kong begint onze "expeditie" door China. U krijgt het drukke, maar bijzondere en eigenlijk zelfs aparte Hong Kong te zien. U ontdekt het "echte" China en u zult zeker versteld staan. Ook Sjanghai en de Verboden Stad in Peking zult u te zien krijgen.

FilialenEdit

De hoofdzetel is in het Quality Center II in de haven van Wikistad gevestigd.