Wikia

The Flower Pot Journals Nýttfrón Concert

De Nederlandstalige versie van de concertposter

The Flower Pot Journals Nýttfrón Concert (IJslands)

De IJslandse versie

The Flower Pot Journals Nýttfrón Concert was een muziekconcert dat op 23 mei in Nýttfrón (in het gelijknamige land) plaatsvond. Het was het tweede concert van de Libertaanse rockgroep Full Frontal Buddha naar aanleiding van hun nieuwe album, The Flower Pot Journals.

Locatie Edit

De locatie was de Oude Stadswallen. Het concert werd gehouden op het veld, maar was ook vanuit het bos te zien. Er waren tevens kraampjes aanwezig, waar men etens- en drinkenswaar kon vinden op de kosten van de gemeente Nýttfrón.

Reacties Edit

Full Frontal Buddha is niet zo bekend in Nýttfrón en omgeving. Ze hoopten met dit concert hun boodschappen beter over te brengen en eventueel door te breken in de Nýffituttugukollar, de top twaalf van Nýttfrón. Ze hadden zich geen beter moment kunnen uitkiezen voor hun optreden, want nu het crisis is hadden veel mensen zin in wat afwisseling.

Nýttfróns meest vooraanstaande krant reageerde erg positief op het concert. De beroemde redacteur Oos Wes Ilava schreef:

NÝTTFRÓN - 24 mei - Het The Flower Pot Journals Nýttfrón Concert gisteravond gegeven door Full Frontal Buddha was een zeer groot succes. De groep trad op om zijn nieuwe album, The Flower Pot Journals, te promoten. Het werd gehouden bij de Oude Stadswallen.
Een bijwoner van het muzikale spektakel zei: "Het 'ei een waar succes geweest. We zijn gaan kijken om eens te zien wie de westerlingen toonlijst maken en ik 'ei te zeggen dat het niet slecht waar. Rúf og Marían 'ei er een geduchte concurrent bij en'k ga zeer zeker die zijn album kopen."
Ook de eigenaar van de Oude Stadswallen was uiterst te spreken: "De tent zat tot de nok toe gevuld, ook al waar het buiten. Ik heb nog nooit zoiets gezieë. Van Rúnið en Skall waren er mensen hier en ook omstanders kwamen kijken. Van mijn mogen ze hier wel wat vaker komen spelen, want dat 'ei zich goed bij de omzet."
Of het ook zo goed in de platenzaak aanslaat is nog even wachten. We weten namelijk pas over één week hoe het met de verkoop staat, als de Nýffituttugukollar weer opnieuw wordt uitgegeven. OWTB

Beroemde bezoekers Edit

Zie ook Edit

Quality Holding Quality Holding: Quality Music Quality Music: LP-Music LP-Music
Hoofdzetel: Holding Center. Meer over onze andere subconcerns en bedrijven vind je op deze pagina.

Around Wikia's network

Random Wiki