Wikia

ACE.png

Campground The Good Life is gekeurd door ACE

The Good Life is een Libertaans kampeerresort in Maple Hills. The Good Life noemt zichzelf een campground, wat in het Engels een positieve bijklank heeft en veelal staat voor kwalitatieve en groene kampeerterreinen. The Good Life werd officieel geopend op 16 mei 2009, nadat de zuidelijke uitbreiding van Maple Hills voltooid was. De campground is lid van de associatie Amazing Camping Experience en draagt het ACE-keurmerk voor kampeerterreinen.

Faciliteiten Edit

De campground biedt uitzicht op de weilanden rondom Maple Hills. Op vrijdagavond wordt er traditioneel een groot kampvuur aangestoken en zijn er enkele vrijblijvende activiteiten voorzien. Het is niet toegelaten hout te sprokkelen in de omgeving van de campground. Er wordt brandhout te koop aangeboden aan de receptie van The Good Life, evenals ijs en enkele spullen voor het onderhoud van de caravan, mobilhome of tent.

Er zijn voorzieningen voor caravans, mobilhomes en kampeerders met de tent. Er is een buitenzwembad, een loungekamer en er zijn openbare douches en toiletten. De grootte van de camping blijft beperkt tot 14 plaatsen voor gemengd gebruik en 1 groot tententerrein, dat voor groepen beschikbaar gesteld wordt. Iedere plaats is voorzien van power points (verbinding met de netstroom), internetverbinding, kabeltelevisieverbinding, stromend water en een dump. Op elke staat is er een fire pit, barbecue en een picknicktafel.

Vanuit de campground zijn de wijngaarden van Kasteel Rodine en het wijnkasteel zelf goed bereikbaar, evenals het dorp dat slechts op drie minuutjes wandelafstand ligt. In Maple Hills zijn vooral de twee natuurparken, Yosemite Garden en California Pine Forest echte aanraders. Wie wenst te shoppen, vindt Quality Shopping Maple Hills op wandelafstand.

Fotogalerij Edit

The Good Life receptie.jpg

De receptie van The Good Life, geheel in de stijl van de Amerikaanse ranches

The Good Life mobilhome.jpg

Een Amerikaanse mobilhome (RV) aan de noordrand van de campground

The Good Life uitzicht.jpg

Het uitzicht over het heuvelland ten zuiden van Maple Hills loont de moeite

Premium Ownership Edit

Iedere Libertaanse burger kan één van de veertien plaatsen voor gemengd gebruik via Premium Ownership kopen. Hierdoor beschik je over het kampeerterrein op de momenten die jij wenst, terwijl het tijdens jouw afwezigheid gewoon verhuurd wordt. Aan Premium Ownership zijn enkele luxueuse voordelen verbonden. Hierover kan U zich bij de receptie informeren.

Cliënteel Edit

Het cliënteel van The Good Life heeft naar schatting de volgende nationaliteiten:

  1. The Eagle Stars.png Libertaans (Nederlandstalig): 40%
  2. The Eagle Stars.png Libertaans (Engelstalig): 35%
  3. Verenigde Staten.png Amerikaans: 10%
  4. Lovia.png Loviaans: 5%
  5. IJsland.png Nyttfron: 2,5%
  6. Nederland.png Nederlands: 2,5%
  7. Andere: 5%

Zie ook Edit

Sjabloon:Navigatie Maple Hills

Around Wikia's network

Random Wiki