Wikia

Upps

Het logo van Upps.

Upps Forever

Upps Forever.

Upps (in advertenties: upps underwear) is een Libertaanse ontwerper en fabrikant van ondergoed, lingerie en badmode. Upps was voorheen gevestigd in Companies Place, maar heeft nu haar hoofdzetel in het Quality Center II en haar productiehal in de Haven van Wikistad. Upps wordt door de Libertaanse Sybille Demeester bestuurd. Het bedrijf heeft een deal met het Wikistadse Hinkens Definite Model Photography waardoor Upps in al haar advertenties modellen van HDMP aan bod laat komen.

Het bedrijf werd op 1 juni 2009 door Dimitri Nobilis overgekocht. Nobilis, eigenaar van Quality Holding, voegde het bedrijf toe aan de subholding Quality Etc. en liet voorts weten de samenstelling van het bedrijf ongewijzigd te laten.

Collecties Edit

Badmode Edit

Vrouwen Edit

  • Catalina: stijlvol bikinisetje in zwart met een gekleurd boordje.
  • Libertani: frivool bikinisetje uit een lichte stof, met een oranje motief en een zwarte boord.
  • Tawila: turkooise tankina met een fijn zwart boordje.
  • Upps Forever: zwarte, fijne bikini.
  • Upps Magnificent: klassieke, uiterst stijlvolle bikini in een zachtbruine stof met een fijn oranje-bruin randje.

Mannen Edit

  • Darkini: square leg suits in zwart of marineblauw.
  • Estoril: zwembroeken (à la speedo) in turkoois, donkerrood of zwart.
  • Longdrink: knielange zwemshort verkrijgbaar met vijf verschillende motieven.

Ondergoed en lingerie Edit

Vrouwen Edit

  • Upps W♀men: BASIC: Basislingerie voor elke dag. Gemaakt van hoogwaardige katoen met lycra. Een perfecte pasvorm voor ieder figuur. Ieder model is verkrijgbaar in wit, zwart en huidskleur.
    • Beugelbeha (maten: A, B, C)
    • Beugelloze beha (maten: A, B, C)
    • Long
    • Maxi
    • Midi
    • Mini
    • Tai
    • Tanga
  • Upps W♀men: COLORS: Natuurlijk katoen, zacht en huidvriendelijk, sluit mooi aan en zit comfortabel. Upps COLORS straalt een jonge, moderne basisoptiek uit. Een groot aanbod in kleurtjes en een uitstekend draagcomfort. Alle modellen zijn verkrijgbaar in wit, zwart, marineblauw, dodgerblauw en zachtroos.
    • Shirt
    • Voorgevormde beha (maten: B, C, D)
    • Hipster
    • String
    • Tai
  • Upps W♀men: HIPS: Super trendy en sexy, comfortabel en elastisch. Geen wonder dat jonge meiden vallen voor een onvergelijkbaar HIPS-gevoel! De prachtige snit past perfect en is zelfs onder de meest strakke kleding niet te zien. Ieder model bestaat in wit, zwart, huidskleur en violet.
    • Voorgevormde beugelbeha (maten: A, B, C, D)
    • Sportbeha (maten: A, B)
    • Strapless beha (maten: A, B)
    • Hipster
    • Short
    • String
  • Upps W♀men: SOFT: Een serie gemaakt van zeer zacht microfibre-materiaal met een uiterst zachte tailleband. Het voelt aan als een tweede huid. Dankzij het nieuwe JL Intensive-materiaal is het zeer sneldrogend en vochtregulerend. SOFT-modelletjes blijven niet beperkt tot de kleinere maatjes. Ieder model is verkrijgbaar in wit, zwart en huidskleur.
    • Shirt
    • Voorgevormde beha (maten: B, C, D, E)
    • Beugelbeha (maten: B, C, D, E)
    • Voorgevormde beugelbeha (maten: B, C, D, E)
Upps advertentie 1

Upps-advertentie met het Libertaanse model Stefanie Olsen.

  • Upps W♀men: OLSEN: Een trendy, sexy en sportieve reeks, genoemd naar het Libertaanse model Stefanie Olsen. Wie OLSEN draagt, kiest zowel voor het comfort dat Upps garandeert, als voor de stijlvolle looks waar Stefanie Olsen naar streeft. Geen overbodigheden, maar wel nét wat u nodig hebt om u fantastisch te voelen. Deze reeks bestaat uit een erg elastische stof, ideaal voor sport en gym dus! De modelletjes zijn verkrijgbaar in klassiek wit en gemeleerd grijs.
    • Voorgevormde beugelbeha (maten: A, B)
    • Sportbeha (maten: A, B)
    • Hipster
    • Short

> Stefanie Olsen draagt een sportbeha en shorts van Upps W♀men: OLSEN.

Mannen Edit

  • Upps M♂n: BASIC: Heren ondermode gemaakt van de fijnste katoen/lycra kwaliteit. Perfecte pasvorm voor iedere man. Ieder model bestaat in zwart, grijs, wit en marineblauw.
    • Shirt
    • Long
    • Short
    • Maxi
    • Midi
    • Mini
    • Tanga
  • Upps M♂n: ACTIVE: Een sportieve serie voor de actieve man. Elastisch, ventilerend piqué materiaal van katoen en Lycra. Comfortabele tailleband met katoen-badstof aan de binnenkant. Het dubbele voorpand zorgt voor een optimaal draagcomfort ook tijdens het sporten! De modellen zijn in zwart, gemeleerd grijs en klassiek wit verkrijgbaar.
    • Long
    • Midi
    • Short

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki