Wikia

Momenteel zijn wij druk bezig met de herstructurering.

We like it!
Wli!
We like it!
Bestuur
Naam We like it!
Eigenaar Muntegu Holding
Oprichter Maarten ml. de Muntegu
Oprichtingsdatum 07-07-2007
Hoofdzetel Muntegu Business Center
Rue de la Stade 7
Muntegu
Sector Organisatie

We like it! is een bedrijf dat zich specialiceert in het organiseren van evenementen.

Geschiedenis Edit

Toen op 7 juli 2007 het evenement 07-07-07 afgelopen was, bleek er enerzijds een gevoel van opluchting maar anderzijds ook een gevoel van spijt te heersen binnen het team. Opluchting, omdat de organisatie van een dergelijk groot evenement tijd en energie vraag en spijt omdat er het nog zoveel meer en beter had kunnen worden. Daarom werd beslist om een vanuit datzelfde team een bedrijf op te richten dat uitsluitend op de organisatie van evenementen zal focussen.

Gedurende 5 maanden lang maakten we deel uit van MenM Corp.[1] Vele inwoners van Libertas dachtten toen dat we een inactief bedrijf waren, maar niets was minder waar. We waren ondertussen aan het onderhandelen over de bouw van het vernieuwde Victoria Stadion[2] en we waren vollop bezig met het organiseren van een nieuw evenement, reMix live, een 5 uur durende dj-set van Libertas' bekendste dj The M[3]

Op 15 november werden wij een volledig zelfstandig bedrijf onder leiding van Maarten ml. de Muntegu . Wij zijn die dag ook begonnen met maken van vele samenwerkingsverbanden, waarover hieronder meer.[4] Een dag later maakten we ook enkele nieuwe evenementen bekend, waaronder The M in Concert en Sensation Red.

Begin december begon de Decembercrisis. Daardoor viel Wli! een beetje stil en werd The M in Concert voor onbepaalde tijd uitgesteld. Het duurde uiteindelijk tot eind februari voor er nog iets van Wli! werd gehoord.

Op 23 februari begonnen we met het aankondigen van een nieuw evenement, met als werktitel Spring Time. De inwoners van Libertas kregen de kans de uiteindelijke naam te raden.[5]Op 2 maart werd de definitieve naam van Spring Time bekendgemaakt: Muntegu is Burning.

Ondertussen werd er achter de schermen druk gewerkt aan 2 andere projcten. Het eerste project dat werd aangekondigd was eXe. Wli! zou namelijk de volledige organisatie van deze discotheek verzorgen. het gebouw zelf wordt beheerd door Muntegu Holding, wat ons toch wat meer ademruimte geeft.

Een dag later, op woensdag 12 maart, wordt het 2e project van We like it! bekendgemaakt. Dit project kreeg de definitieve naam Wli! Records. Wli! Records is een platenlabel binnen platenmaatschappij LP-Music. LP-Music zal vanaf die dag alle cd's en singles van The M en de compilatiecd's van al onze evenementen onder zijn naam uitgeven.

De naam van dit bedrijf spreekt voor zich: we houden ervan om iets te organiseren.

Evenementen Edit

Overzicht Edit

Naam
Datum
Plaats
07-07-07 Zaterdag 7 juli 2007 MenM Complex[6]
Clubkampioenschap MenM-Quality 2007 Zaterdag 7 juli 2007 MenM Complex[7]
reMix live Woensdag 31 oktober 2007 Victoria Stadion
The M in Concert Dinsdag 1 januari 2008[8] Alpha Arena[9]
Muntegu is Burning Zaterdag 22 maart 2008 Muntegu

Verleden Edit

Toekomst Edit

Archief Edit

In ons Archief kan je meer info vinden over onze vorige events.

Plannen Edit

Muntegu is Burning Edit

  • Wat?
Een mega-outdoor dancefestival met verschillende area's en bekende dj's van over de hele wereld.
  • Wanneer?
Zaterdag 22 maart 2008
  • Waar?
Centrum van Muntegu
  • Meer info?
Muntegu is Burning

The M in Concert Edit

  • Wat?
Hoe kan men het begin van het nieuwe jaar beter vieren dan al dansend? Doe daarbij nog eens de opening van een gloednieuwe evenementenhal en de beste dj van de UWN en wat krijg je dan? Juist ja, The M in Concert. Om de release van zijn 1e full-cd te vieren brengt hij ons op nieuwjaarsdag de beste dance-hits van vroeger en nu aaneengemixt met daartussen zijn nieuwe nummers. Spektakel gegarandeerd!
  • Wanneer?
Onbekend
  • Waar?
Onbekend

Sensation Red Edit

  • Wat?
Na België, Nederland en de rest van de wereld is het aan Libertas. Sensation, The world's leading dance event, komt naar Wikistad. Maar dit wordt geen gewone Sensation. Nee, geen wit of zwart, maar rood is de dresscode voor deze geweldige avond. Neem daar dan nog het zwoele klimaat van Valentijnsdag en laat je maar gaan op de beats.
  • Wanneer?
Onbekend
  • Waar?
Onbekend

Verder Edit

We willen in de toekomst zeker nog mega-in- en outdoor events organiseren, iets in de aard van Sensation(nl) en Mysteryland(nl) /Tomorrowland(nl) .

Verder zien wij het ook als een droom om een meerdaags rockfestival te organiseren.

Logo's Edit

We like it! heeft er de orginele gewoonte van gemaakt om zijn logo te veranderen in de stijl van het aankomend evenement. Hieronder zie je een overzicht van de versies.

Zoals u ziet veranderd het logo altijd van stijl, maar toch blijven er enkele dingen hetzelfde:

  • Wli!
    • Gecentreerd
    • Gekleurde rand
  • Een witte bol die vervaagd.

Dit veranderd er wel elke keer:

  • Wli!
    • Lettertype
  • Achtergrondkleur
  • Evt. achtergrondafbeelding

Naast het logo wordt ook de navigatie aangepast.

Een overzicht hiervan kan u vinden op de archiefpagina.

Overige Afdelingen Edit

We like it! houdt zich voornamelijk bezig met het organiseren van evenementen, maar in de loop der tijd hebben we ook enkele afdelingen opgericht die zich met andere taken bezighoud.

eXe Edit

      1rightarrow Zie Exe voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Wij staan in voor de organisatie, de planning en de promotie van de discotheek eXe.

Wli! Records Edit

      1rightarrow Zie Wli! Records voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Wli! Records is een platenlabel dat voornamelijk dance-singles en cd's uitbrengt. Dit platenlabel is een label binnen LP-Music.

Contracten Edit

Op deze pagina kan je alle contracten vinden die wij met andere bedrijven hebben afgesloten.

Wilt u zelf ook een overeenkomst met We like it!? Laat het ons dan weten op onze overlegpagina.

Referenties Edit

  1. De groote holding waar Maarten ml. de Muntegu eigenaar van was en die tijdens de Decembercrisis uiteenviel.
  2. MenM Sports, de sporttak van het toenmalige MenM Corp., was hier juist eigenaar van geworden en wilde het verbouwen tot een multifunctioneel voetbalstadion waar ook evenementen gehouden konden worden.
  3. Het concert werd gehouden ter ere van zijn eerste full-cd, reMix One.
  4. Dit was nodig omdat we nu niet meer de automatische steun hadden van de faciliteiten die MenM Corp. ons bood.
  5. Zie hier voor de wedstrijd.
  6. Dit was het vroegere kantoorgebouw van MenM Corp.
  7. De rit zelf ging door heel Libertas, alleen de aankomst was hier.
  8. Dit evenement is voor onbepaalde tijd uitgesteld door de Decembercrisis
  9. Deze evenementenhal, gelegen in de Mediawijk, werd gesloopt nadat Independent Holding, de eigenaar, failliet ging.

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki