Wikia

Wikistad

We like it!/Contracten

< We like it!

1.904pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Op deze pagina vind u alle zakelijke contracten tussen We like it! en andere Libertaanse bedrijven.

Overzicht Edit

Contracten Edit

Independent Holding Edit

Contract met Independent Holding

  • Datum opstelling
    • dinsdag 13 november 2007
  • Plaats
  • Partijen
  • Duur?
    • 1 jaar, vanaf 1 januari 2008 tot en met 31 december 2008.
  • Eventuele verlenging mogelijk?
    • ja
  • Inhoud samenwerking
    • We like it! (Wli!) en Independent Holding (IH) zullen gedurende de periode van 1 jaar, beginnende op 1 januari 2008 en eindigend op 31 december 2008 samenwerken omtrend verscheidene evenementen.
    • De samenwerking betreft het gebruik van de Alpha Arena (AA).
      • Specifiek voor Wli! komt het erop neer dat er elk evenement duidelijke vermelding moet zijn dat het evenement plaatsvind in de AA. Er moet ook minstens 1 maand voor de aanvang van het evenement bevestigd wordend at het evenement zal plaatsvinden. Verder moet IH ook vermeld worden bij sponsers.
      • Specifiek voor IH geldt dat AA op de afgesproken datum vrij moet zijn en volledig in orde voor het evenement. Daarnaast moet op de pagina van IH ook duidelijk vermeld worden dat het evenement wordt georganiseerd door Wli!.
  • Speciale opmerking
    • Deze overeenkomst omvat ook de eventueel georganiseerde muziekevenementen op de begin- en einddatum van deze overeenkomst.
  • Ondertekend

MenM Media Edit

Contract met MenM Media

  • Datum opstelling
    • dinsdag 13 november 2007
  • Plaats
  • Partijen
  • Duur?
  • Eventuele verlenging mogelijk?
    • ja
  • Inhoud samenwerking
    • We like it! (Wli!) en MenM Media (MM) zullen gedurende de periode van 1 jaar, beginnende op 1 januari 2008 en eindigend op 31 december 2008 samenwerken omtrend verscheidene evenementen.
    • De samenwerking betreft de uitzendrechten van alle evenementen van Wli!.
      • Specifiek voor Wli! komt het erop neer dat er elk evenement duidelijke vermelding moet zijn dat het evenement ook uitgzonden wordt door Alpha. Daarnaast moet de aankondiging van een nieuw evenement ook exclusief naar MM gaan. Verder moet ook Alpha vermeld worden bij sponsers.
      • Specifiek voor MM geldt dat elk evenement live wordt uitgezonden op Alpha Live en dat er eventueel herhalingen komen op Alpha. Daarnaast wordt er ook verwacht dat Wli! duidelijk vermeld wordt en dat er tijdens het evenement beelschermen staan waarop men naar het evenement kan kijken.
  • Speciale opmerking
  • Ondertekend

Quality Music Edit

Contract met Quality Music

  • Datum opstelling
    • dinsdag 13 november 2007
  • Plaats
  • Partijen
  • Duur?
  • Eventuele verlenging mogelijk?
    • ja
  • Inhoud samenwerking
    • We like it! (Wli!) en Quality Music (QM) zullen gedurende de periode van 1 jaar, beginnende op 1 januari 2008 en eindigend op 31 december 2008 samenwerken omtrend muziekevenementen.
    • Deze samenwerking houdt in dat Wli! en QM, bij muziekevenementen georganiseerd door wli!, evenwaardige bedrijven zijn en dus beiden als gezamelijke hoofdsponsers vermeld worden.
      • Specifiek voor Wli! houdt dit in dat er bij de aankondiging van een nieuw muziekevenement telkens een vermelding zal staan van QM naast Wli! (behalve op de pagina van Wli! zelf.
      • Specifiek voor QM houdt dit in dat er mee geholpen zal worden met het aanmaken van promotiemateriaal en dat QM het alleenrecht heeft om compilatie- en/ of live-cd's uit te brengen van de georganiseerde evenementen.
  • Speciale opmerking
  • Ondertekend

Around Wikia's network

Random Wiki