Wikia

Wikistad

Zalzaa X3 (nevenpersonages)

1.885pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Zalzaa X3 Embleem.png

Dit is een alfabetische lijst van nevenpersonages uit de Zaria Kids tekenfilmserie Zalzaa X3.

Zie Zalzaa X3 personages voor informatie over de belangrijkste personages van de serie.

Grombak Edit

  • Verschijningen: /

Areseen Grombak is een admiraal bij P.U.C.K.E.L.[1] en vader van Phatalia, wiens man hij meer dan één duwtje gegeven heeft op de militaire ladder. Grombak wordt door zijn dochter "pappie" genoemd.

Phatalia Edit

  • Verschijningen: /

Phatalia is de tirannieke vrouw van commandant Blarflab. De brulaap van een commandant verandert voor de ogen van zijn vrouw steeds in een lammetje. Hij moet ook wel naar haar luisteren, want het is Phatalia's vader, Admiraal Grombak, die Blarflab zo ver op de militaire ladder geholpen heeft. De kijker krijgt Phatalia alleen maar te horen, niet te zien. Phatalia en Blarflab hebben een resem koosnaampjes voor elkaar; Blarflab noemt, valselijk, zijn vrouw onder andere: "maankoekje", "ruimteduifje", "twinkelteen" en "lamskoteletje".

Qwin Sr. Edit

  • Verschijningen: /

Qwinnian Arco Sr. is een Pallalallaanse ruimteheld en vader van Qwin (Jr.). Qwin kijkt erg op naar zijn vader en wilt zich ook bewijzen als de zoon van.

Ronsel Edit

Ronsel.png

Ronsel is een kruiperige en gluiperige sergeant bij P.U.C.K.E.L. Bij het samenstellen van de Zalzaa X3-crew moest hij commandant Blarflab helpen met het selecteren van de geknipte kandidaten, die volgens de sergeant over de "X3-factor" moesten beschikken.[2] Slijmbal die hij is, maakte Ronsel vele flauwe grapjes om de commandant te paaien, waarvan een hem duur kwam te staan toen hij ermee een gespierde reus van een kandidaat beledigde.

Voetnoten Edit

  1. Planeten Unie Commando Kracht En Leger
  2. Zie aflevering # 0101 'Space Academy'.
Zalzaa X3 Embleem.png

Seizoenen: één
Personages: Qwin - Sprut - Neuroo - Malf - Ogella - Iwi - Blarflab - nevenpersonages
Films: Een Nieuw Begin - De Wraak van Cardo
Productie: Marc Stellione - Maarten de Muntegu - Adam Idryo - Zaria Kids - Alpha

Around Wikia's network

Random Wiki