Wikia

Wikistad

Zypher Investments

1.902pages on
this wiki
Add New Page
Talk15 Share
Libra groep.png Libra Groep: · Forambo · VMF · Libra Card · Zypher Investments · Notenboom Advocaten
Door de privatisering van de Zypher Corporation past Zypher Investments niet meer binnen ons programma. We zullen het bedrijf dan ook wegschenken. Geïnteresseerden kunnen zich op het overleg melden.
Zypherinvestments.JPG

Zypher Investments Logo

Zypher Investments is een dochterbedrijf van Zypher Dynamics, het alom bekende research en development center. Het bedrijf werd opgericht op 07.06.'07. Op 28.06.'07 verwierf Beleggingsbank Forambo 30% van de aandelen en werd daarmee op Zypher Dynamics na de grootste aandeelhouder. Zypher Investments is gevestigd in het Centrum van Wikistad. Momenteel is er een gehele risorgimento bij Zypher Investments aan de gang.

FunctieEdit

Wij geven raad en sturen de mensen bij hun investering. Dit gebeurt in samenwerking met de diensten marketing en statistiek/analyse van Zypher Dynamics. Momenteel wordt er bij Zypher Investments druk gewerkt aan een beursnotering en is ook de wedstrijd 'Company of the Year' geopend.

Company of the YearEdit

Company of the year is een wedstrijd die georganiseerd wordt door Zypher Investments en eenmaal per jaar plaatsvindt. Dit jaar werd de wedstrijd geopend op 28 juli en ze zal afgesloten worden op 25 september. Wil je ook kans maken op de titel van Company of the Year? Schrijf je dan in op deze pagina.

BeursnoteringEdit

Libertaanse Beurs IndexEdit

Verplaats naar LBI

Deze faciliteit maakt deel uit van de Zypher Corporation

Around Wikia's network

Random Wiki